Gå til innhold

Når en "ser" ånd/hjelper/spøkelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett på åndenes makt og lurer på hvordan en "ser"

Hvordan "ser" en de?

Er det en hvit sky

Ser de virkelige ut eller

ser en kontur som virker som energi "felt"

Og,,,, er det sånn at alle har den evnen, men at ikke alle får "brukt" den?

Hm.. mer jeg lurer på og men..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett noe 2 ganger i mitt liv...dvs i RL...da så jeg dem bare i et sekund for så og prate med dem inni meg...høres rart ut men ok...

Ellers finnes det øvelser man kan gjøre for å stimulere evnene...de gjør jeg ganske ofte...

Noen ganger føler man bare noe på kroppen...og andre ganger glimt av lys...det er så forskjellig...

Skrevet

jeg lå på sengen engang og plutselig prikket/dirret det i kroppen.

da jeg så mot døra så jeg noe som lignet en kontur (outline) i energi.. ble rolig i kroppen og sa te meg selv at det va farmor..det virka riktig..

tror du på tegn??

at en snakker til en kjære som har gått vekk eller snakker i luften og ber om e tegn..

Skrevet

Ja og spør du så får du nok svar...den 1 gangen da bestefar kom...sa jeg inni meg...gi meg et tegn...NÅ...vel lyset ble slådd på og av...jeg var stiv av skrekk...sa det er ikke nok...gjør det 1 gang til...

så gikk det 2 min...så kom lyset på igjen ...så JA det tror jeg på...

Skrevet

det er nok veldig stor forskjell fra menneske til menneske, og fra gang til gang, tror jeg...

når jeg ser har jeg bl a sett ånden/mennesket fullt ut... uten farger vel å merke, men jeg visste intuitivt hvilke farger det var på klærne håret osv...

ellers kan jeg også høre, som stemmer eller lyder, ikke inne i hodet mitt men tett inntil det høyre øret mitt....

noen ganger har jeg også sett tåke eller dis-som har fylt hele rommet...

og noen ganger ser jeg det i øyekroken, som et blaff som blir borte med en gang jeg snur meg...

ja, og så føler jeg på kroppen, føler energier og stemninger...

jeg har bl a hatt ganske sterke opplevelser av en katt som går rundt her hjemme, hun hopper opp i sofaen og legger seg i fanget mitt, og hun gnir seg inntil beina mine når jeg går rundt.

nesten så jeg snubler i henne, men jeg har aldri sett henne

Skrevet

Jeg spurte min bestefar om tegn på om han som i dag er mannen min var den rette for meg.. men jeg ville ikke ha svar der og da, men dagen etter... Og dagen etter så jeg noe som definitivt måtte være et tegn fra han ja :)

Skrevet

ja, og så kom mormoren min til meg natten etter at hun døde på morgenen, jeg lå i senga og jeg kjente hun la seg over meg som for å gi meg en klem...

og så har jeg "slitt med" lenge at jeg har utrolig sterke antenner baki nakken på høyre side...

når hvilken som helst energi er i nærheten så kiler det langt ned på rompa...

en periode for noen år siden var det så ille at jeg lå og hoppet i senga mi hver natt.. for det kilte så veldig...

måtte pakke dyna mi godt rundt nakken for at jeg skulle få sove...

Skrevet

oi såpass....

Skrevet

jeg tror definitivt at alle har "evnen" men at den må åpnes...

og så er det ikke skummelt...

alle de gangene jeg har opplevd noe så har jeg aldri vært redd, har vært veldig rolig og harmonisk...

men likevel er jeg fremdeles redd for å oppleve noe, er nok frykten for det ukjente....

selvom jeg veit at det ikke er farlig

Skrevet

De jeg har sett.. Har ofte kommet som konturer og ett kaldt område. Jeg ha kunnet sittet ved peisen og 15 cm unna meg har det vært iskaldt. Tatt hånda og kjent etter flere steder, da det bare er kaldt på ett område.. Området så stort som en person er.

Noen ganger har det blitt så kaldt at jeg bare ha måttet gått.

Ser virkelige ut for meg ja.... Ei venninne fikk se mannen som bor i leiligheta vår for noen dager siden. De har ALDRI vist seg for meg når jeg har vært sammen med andre.. Men da gjorde han det. Hun ble jo livredd stakkar. Han kom fram som en person. Men vi så han bare i 0

.5 sek da.. Så rakk ikke å se så mye. (Så han over skulderen min)

Selv har jeg hatt en gutt på rundt 27 år som har fulgt meg hele livet. Helt fra jeg var bittelita. Husker jeg var så redd han da.. Fordi han jo så stor i forhold til meg :-) Men han har aldri gjort meg noe.. Sittet i en stol og smila de gangene jeg har sett han.

Jeg tror at alle som tror på det, og virkelig VIL kan få se en ånd en dag. Eller flere dager selfølgelig...

De kommer IKKE til å vise seg fordi som tror sånt bare er bullshit :-)

Skrevet

såg og hørte en del når eg var lita, 10 til 15år.

men ikke nå lenger.

Nå kan eg på somme faste plasser kjenne på kroppen at det står noen der,

ofte før eg vet det selv, so reagera kroppen min med å få gåse hud, blir klam og kald..

Såg de som en mørk skygge, såg at de ikke hadde øyne og munn, bere at der var det enda mørkere enn på resten av kroppen.

såg ogso at en mann hadde brun bukse og ruta skjorte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...