Gå til innhold

Irritert på for sein venninne!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare klage litt!! Venninna mi skulle komme her 9.30 for at vi skulle dra ut å handle og kose oss. Jeg har eldstemann i b.hagen og minste fikk jeg svigermor til å passe. Hun bor 20 min herfra, og det tar 45min å dra dit vi skal. Jeg må være tilbake i 15tiden pga ungene. Halv ti ringer jeg henne, og hun ligger i senga; blir vekket av tlf. Hun skulle kjappe seg hit, og vi blir jo ikke såååå forsinket, men likevel! Arrrg, blir så irritert når det blir sånn! Og det er ikke første gangen... skulle latt være å ringe og bare reist aleine og fått noen andre med på shopping! Jeg vil jo ha mest mulig ut av dagen når jeg faktisk kan dra ut uten unger! jaja, nå blir det som det blir!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne du ikke møte henne i byen?

Skrevet

Er hun barnløs og har bare seg selv å tenke på tro ?

Skrevet

ååå jeg hater nåe folk er slik....kom i tide eller ikke kom hehe...

noen er bare slik...

ønsker deg en flott dag da...klem

Skrevet

hun har ikke bil, men skulle komme seg hit på et vis for at vi skulle spare tid! Ellers ble det jo 40min ekstra hvis jeg skulle hentet henne... men kunne jo likegodt gjort det da, hadde nok gått fortere nå når det ble sånn her... barnløs ja, he he!:)

Skrevet

vet åssn det der er...

jeg er ALLTID den som møter opp tidsnok å må være den som venter..

HATER det...

Skrevet

Ringte nå, kom sg ikke bortover fordi motorsykkelen ville ikke starte!! Så da må jeg hente henne......

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener! Jeg blir irritert når det begynner å gå over 15 min så sant jeg ikke har fått en tlf med forklaring. Hender det skjer noe uforesett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...