Gå til innhold

Trenger hjelp ang. hemorroider!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så plaget. Er det noen som har noen gode råd å gi meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får kjøpt scheriproctsalve på apoteket reseptfritt. Pass på fordøyelsen også. Treg mage hjelper ikke akkurat for hemoirider.

Skrevet

Prøv salven alco anal, og ta avføringsmiddel- evt svisker også. Fiber og nok vann er bra. Det lindrer med isbiter.

Skrevet

Hei:)

Jeg anbefaler Propolissalve som fåes kjøpt på helsekost, kalles naturens antibiotika, den lindrer raskt og tørker ut plagsomhetene.

Det lindrer kjapt, men det kan ta en stund før de blir helt borte, smurte på de første dagene når det trengtes, deretter morgen og kveld ca en uke. ( Bruk truseinlegg der bak pga kremen)

Prøvde det de hadde på apoteket men det hjalp ikke, prøvde også aloe vera noen dager.

Lykke til:)

Skrevet

Det som hjelper best (utenom salver selvf) er å være litt ekstra fysisk aktiv og (tro det eller ei :) stresse minst mulig. Merker det selv - jo mer stillesittende jeg er, jo mer popper dem ut, skikkelig plagsomt!

Trodde aldri jeg skulle få det he he, jeg som er så sunn, spiser masse fiber og trener - yeah right ...

Drikke vann er også ekstremt viktig, det hjelper ikke m bare fiber, så drikk mye!!

Lykke til - vet som sagt hvordan det er :o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...