Gå til innhold

Noen som skal gjøre husarbeid i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg burde virkelig ta meg sammen i dag å fått vasket her til helgen...men det er jo såååå kjedelig...!!!!!! Noen andre som er like heldige som meg??

Jeg får vel ta å komme meg ut av sofaen å vertfall satt på en vaskemaskin!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

henger meg på denne jeg...skal vaske noen klær og rydde litt...

kjøkkenet først...

Skrevet

Mamma passa junior igår, så da rydda ho her =)

Så jeg skal bare støvsuge og tørke støv så er det klart til helga..

Mulig jeg slenger på en maskin med håndkler og sengetøy, og legger på nytt!

Skrevet

gi mamman din adressa mi og...kan hun komme hit i morgen???hehe

deilig da...jeg er så lat...spark meg i ropmen

Skrevet

Nope =) .....Er på ferie.

Skrevet

Don`t remind me=)!!

Skal rydde kjøkkenet og shine opp stua før mannebenet kommer hjem straks.. Er bare så kjeeedelig!! Så lei av å tørke de brødsmulene av den kjøkkenbenken... Itilegg er oppvaskmaskinen full, men jeg håper de har vett på å gå inn i skapene av seg selv..

:o)

Skrevet

Godt de ikke bare er jeg som er lat..mannen leverte gutten i barnehagen i dag for att jeg skulle få gjort husarbeid...så tror han blir litt irritert dersom han kommer hjem og her ser like ille ut...Men jeg har fått på en maskin med klær nå...så nå skal jeg prøve meg på kjøkkenet....uff...1-2-3 opp av sofaen...

Skrevet

Hehe kanskje jeg skal gjøre det ja =) Hehe

Skrevet

Den var til sjaman =)

Skrevet

Her har det vært så varmt de siste dagene at det har vært så som så med husarbeidet gitt. Håper å få vaska golvet idag, men større ambisjoner har jeg faktisk ikke. Viktigere å sørge for at ungene har det bra.

Skrevet

tror jeg trenger et skikkelig spark i baken ...

må også gjøre husarbeid i dag ...men hvor sitter jeg...jo på datan og dibber :)

Skrevet

er ganske ryddig her, men trenge rå hnge opp litt klær, støvsuge og vanne litt blomster

Skrevet

Da var kjøkkenet tatt...:) deilig, 1 rom mindre...hehe...de er det som er det negative med stort hus....tar jo evigheter å rydde det!! men nå står gangen og vaskerommet for tur...

Skrevet

Synes det er positivt med stort hus jeg, rotet og skiten fordeler seg så godt utvoer i huset, og det kan tas sjeldnere.

Skrevet

Nei!

Jeg har ikke tenkt å gjøre no særlig husarbeid idag... Mannen tok med ungene til bestemor idag, og jeg og mellomste på ti drar etter i morgen, så idag skal vi kose oss. Sola skinner, jeg skel en tur til frisøren og så skal vi late oss...;)

Skrevet

Da var kjøkken, vaskerom og gang tatt...nå står stuen og gjeste toalett for tur! 1-2-3...da fortsetter jeg:) Andre som er i full sving nå??

Skrevet

Ja veksler litt mellom å underholde snuppa, underholde meg selv opg gjøre husarbeid. Håper hun kan ta seg en liten dupp snart så jeg får vasket kjøkkengulvet. Har vasket badekaret, vasken, og dass, redd opp senger, støvsugt hovedetasjen, tatt ut av og satt i oppvaskemaskinen.

Skrevet

Du har jo vært kjempeflink...:) nå står det igjen og vaske over gulvene...så tar jeg turen på loftet og fortsetter der....ufff...nå er jeg lei, men skal kose meg sikkelig når jeg er ferdig med go samvittighet :)

Skrevet

Nå sover hun så da skynder jeg å ta kjøkkengulvet og støvsuge nede. Vaske av kjøkkenøya må jeg også, det tar sin tid for den må tas med nal i bestemt mønster for å ikke få striper. Vært flink du også =) flinkere i grunnen

Skrevet

Må nok løsrive meg fra dataen og bli med dere.Har masse å gjøre ,og det må gjøres mens snuppa og dagmammabarnet mitt sover.Snuppa har tømt ut alt maten til fuglene våre utover stuegulvet +masse mer som må gjøres.Så nå må jeg nok henge i mens jeg har sjangs.

Ønsker dere alle en fin dag!

Skrevet

Kos deg, jeg er ferdig. Har også vasket et soverom, bad, badekar og litt utenpå kjøkkenskapene. Så gjenstår det bare å sparkle trynet mitt og ta på seg noen mer representable klær.

Skrevet

Lurer litt på det ja.. det bare regner, så det er klin umulig å komme seg ut her :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...