Fraggelhysa! Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 av kaffen har ansvar for at det kommer ny på plass ikke sant?? Altså gjøre oppmerksom på at det er fritt, iallefall hvis man er på butikken! Det gjorde nemlig ikke min "kjære" og nå sitter jeg å drikker nordsjøolje traktet på expresso.
KaMa Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Enda et problem som aldri vil være aktuelt for oss.. Her drikkes traktekaffe av den ene og café latte av den andre. Blir det tomt så er det helt og holdent en selv sitt ansvar.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Hva med å ha en ekstra i huset da ikke vente til det er tomt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå