Gå til innhold

La oss diskutere! Den som tar siste rest


Anbefalte innlegg

Skrevet

av kaffen har ansvar for at det kommer ny på plass ikke sant?? Altså gjøre oppmerksom på at det er fritt, iallefall hvis man er på butikken! Det gjorde nemlig ikke min "kjære" og nå sitter jeg å drikker nordsjøolje traktet på expresso.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaffeskål forresten......

Skrevet

Enda et problem som aldri vil være aktuelt for oss..

Her drikkes traktekaffe av den ene og café latte av den andre. Blir det tomt så er det helt og holdent en selv sitt ansvar.

Skrevet

Hva med å ha en ekstra i huset da ikke vente til det er tomt?

Skrevet

Hva med å drikke vann i stedet da ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...