Djoolia 07+08+12 Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Har holdt meg inne de siste to dagene, har vært 26 grader i skyggen uten et vindpust, åsså er det samme greia i dag.. Babyen har ikke hatt noe annet en bleien på seg i flere dager. Synes så synd i henne, hun svetter og svetter, ennå hun ikke er ute engang. Har oppe alt av vinduer, men hjelper ikke stort. hun bare gnur om natta og er våt oppigjenna ryggen. greit at det er fint vær, men det trenger da ikke å være så varmt..
MammaiLarvik Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Kanskje vi kan bytte litt vær? Jeg har REGN (flom) og 15 gr. Hvis jeg får noen grader og deg + litt penere vær, så kan du få tilsvarenede dårlig vær av meg..... Va`kke det lurt....? Skjønner godt at du syns synd på babyen din. Min slet også når vi hadde det sånn for noen uker siden. Er ikke enkelt å være liten da...
Djoolia 07+08+12 Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2007 Jo det var en veldig god ide =) Er ikke vant til denne varmen, ikke så ofte vi har fint vær i N-N. Skal ikke klage, men jeg hadde glad hvis det hadde regnet litt nå, åsså kunne solen heller kommet tilbake om et par dager. Gresset er blitt svidd, så det er brunt. Vet ikke hva godt jeg kan gjøre for lille snuppa, men det virker ikke som hun lider så veldig på dagtid, er verst om natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå