Gå til innhold

noen kjærlighetsråd?=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

*snufs* for en mnd siden ble jeg kjent med en suuper fyr. ting har gått veldi fort med oss, å siden mandag har jeg hatt en dårlig magefølelse, å han har tatt lite kontakt. i går spurte jeg han i mld om hva d var, han sa han hadde et stort problem med å binde seg.. jeg ble litt pisst for at han ikke hadde sagt noe m d, å spurte om han hadde bestemt seg for å ikke treffe meg mer. han visste ikke.. da sa jeg at jeg ikke ville treffe han om han følte d sånn..

blææh, nå angrer jeg for de mld.. skulle heller ha støttet han for skjønner hvorfor han er redd... (vanskeli fortid med en x) å jeg var jo heller ikke ut etter et forhold, men liker han skikkeli... what to dooo.. tror dere han kommer tilbake hvis han liker meg??? skrev en siste mld om at vi kunne møtes uten forpliktelser pga at ting ha gått så fort, å at ikke jeg heller enda er sikker på om jeg vil ha et forhold, men han har ikke svart... noen med gode råd? hold meg unna ??sitte å vente på at han tar kontakt, eller prøve å glemme hele deilige fyrn?:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg litt igjen i det du skriver..:)

Og mitt råd er: Vær kostbar!! Menn liker å ha noe å jakte på..

Så selv om det er supervanskelig, så ikke ta mer kontakt, ikke skriv flere mlder..Han vil komme tilbake..Etter han har kjent på det han har "mista"!

Skrevet

hihi, gikk to dager så fikk jeg melding om at han savna meg=) møttes i går, å hade d koslig. men irriterer meg at jeg ike aner hvor jeg har han:( har alltid vært den som har visst alt sånne ting. har ikke hørt noe fra han i dag, så skal ikke ta kontakt før jeg hører noe fra han:) ting har jo gått så sinnsykt fort, så regner med jeg skremme rhan bort igjen om jeg tar kontakt hele tiden. spille litt kostbar nå;)HI

Skrevet

Hehe...Dette var jo som min historie..

Kort fortalt..

Traff en knall fyr, som jeg ble sjarmert i senk av.. traff han et par ganger, hadde fantaaaaaaastisk sex, og jeg ble mer og mer forelska.. Han vingla, jeg masa.. traff hverandre jevnlig, og oppførte oss som kjærster, men han ville ikke.. Jeg var for ung, bodde for langt unna, hadde barn osv osv... og han ville ikke ødelegge for meg og han jeg var sammen med da.. (ja, jeg var utro)

Så ble det et par ganger hvor han sa han ikke ville treffes mer (jeg hadde da flyttet fra sambo av ymse grunner, ikke bare denne mannen)

Tilslutt la jeg ALLE følelser tilside, fortsatte og treffe han, hadde sex, men sa klart fra at jeg nå hadde fått alle følelser for han på avstand og var enig med han i at vi ikke kunne bli et par.. Så begynte han og bli sjalu for at jeg snakket med andre gutter, osv osv...

I dag er vi samboere, venter en liten tass, og han er en suuuuuuuper stefar for mitt barn fra tidligere!! :) :)

Skrevet

oi, hehe. så det er et håp for meg å da=) er så vanskelig hvordan jeg skal gå fram. vet han liker meg osv, å han sa da han ikke visste om han ville møte meg mer, at han hadde et stort problem med å binde seg.. han har hatt mye styr med exen som han ahr et barn med.

er så redd for at hvis ikke jeg tar kontakt så gjør ikke han d heller, tror tankegangen min er litt i surr:P er også så redd for at d er noen andre damer inn i bildet, men tror ikke han er den typen. (exn min viste seg å ha vært utro, så føler at slik er alle menn) tar vel sin tid å bearbeide det jeg har opplevd tisligere.. ta tiden til hjelp å håpe han har like følelser som meg.. er å litt redd for at han møter meg pga sex, men da har han vel ikke latt meg møte dattera, sett film, spist mat med meg ol.. eller hva??

HI

Skrevet

Var han kan ute etter sex ville han nok kun kontaktet deg når han ville ha sex, og ikke latt deg møte dattera hans, eller rett og slett ha det koselig sammen med deg.

Er enig med hun litt over her, la ballen være på hans banehalvdel, la han ta kontakten, så kan du heller passe på å være ekstra søt, ekstra hyggelig, ekstra koselig når dere møtes ;)

Jeg var nettopp i samme situasjon som deg, men det endte ikke så bra da..

Ønsker deg lykke til :) Håper det går bra, og at du hører fra han snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...