♥Prinzessin♥ Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Det er en totalt udugelig "metode", jeg er klar over det, men jeg har ikke lyst å proppe kroppen full av hormoner lengre. Har noen av dere (eller kjenner dere til noe som har) blitt gravide når dere har hoppet av i svingen? Håper jeg ikke er unormalt fruktbar, hehehe... ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Hehe ja jeg kjenner veldig mange som er blitt gravide av det. :-) Faktisk er jeg og to av søsknene mine resultat av det. To venninners barn er også det. Samt at mange på helsestasjonen i barselgruppen min er det.
♥Prinzessin♥ Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2007 Ops. Hehe... :-D Jeg har allerede sluttet med pillen!
Sjefsmegga Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Tja.,..hva med å bruke pessar og sæddrepende krem? Jeg vurderer det selv..eneste kjipe er at man må avbryte impulssex og sette det inn....
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Hva med ladycomp eller hva det heter...Da vet man når det er grønt lys i hvertfall;)
♥Prinzessin♥ Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2007 Hmm... ladycompen hørtes ut som et alternativ ja! Hva koster en sånn? Et par tusen?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Hvis gubben din har kontroll på det han holder på med, så skal det ikke være noe problem:-) Kun lekke og overivrige pinglepikker som er til skam for oss mannfolk, som må benytte sikkerhetsutstyr:-) Alltid en eller annen dust som må benytte redningsvest i nærheten av vann også.... Urghhhhh.. Enkelte mannfolk skulle vært tvangskasterert og kassert som totalt ubrukelig. Jeg har 4 stk og alle var planlagt:-)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 Jeg betalte 4750,- for min ladycomp (inkl porto) Da kan du ha vanlig sex når det er grønt lys, og f.eks kondom på de rød dagene Du kan også kjøpe Pearly, tror den koster rundt 3000,-.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #9 Skrevet 5. juli 2007 What the fuck?!!!!!! Trykte jeg på anonym knappen!? :-O Hehe... jeg er hvertfall den som svarte over her
♥Prinzessin♥ Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. juli 2007 Hehe, Yppert... Han har full kontroll. ;-) Men det kan jo hende at jeg er unormalt fruktbar?? Hehehe... Var inne på nettsiden pearl.no og så på prisene. De er dyyyyre!! 3490,- ekskl. frakt og postoppkrav, og det er den billigste! Jaja, det er vel en investering...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå