Gå til innhold

Hoppe av i svingen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en totalt udugelig "metode", jeg er klar over det, men jeg har ikke lyst å proppe kroppen full av hormoner lengre. Har noen av dere (eller kjenner dere til noe som har) blitt gravide når dere har hoppet av i svingen? Håper jeg ikke er unormalt fruktbar, hehehe... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe ja jeg kjenner veldig mange som er blitt gravide av det. :-) Faktisk er jeg og to av søsknene mine resultat av det. To venninners barn er også det. Samt at mange på helsestasjonen i barselgruppen min er det.

Skrevet

Ops. Hehe... :-D Jeg har allerede sluttet med pillen!

Skrevet

Tja.,..hva med å bruke pessar og sæddrepende krem? Jeg vurderer det selv..eneste kjipe er at man må avbryte impulssex og sette det inn....

Skrevet

Hva med ladycomp eller hva det heter...Da vet man når det er grønt lys i hvertfall;)

Skrevet

Hmm... ladycompen hørtes ut som et alternativ ja! Hva koster en sånn? Et par tusen?

Skrevet

Hvis gubben din har kontroll på det han holder på med, så skal det ikke være noe problem:-) Kun lekke og overivrige pinglepikker som er til skam for oss mannfolk, som må benytte sikkerhetsutstyr:-) Alltid en eller annen dust som må benytte redningsvest i nærheten av vann også.... Urghhhhh.. Enkelte mannfolk skulle vært tvangskasterert og kassert som totalt ubrukelig. Jeg har 4 stk og alle var planlagt:-)

Skrevet

Jeg betalte 4750,- for min ladycomp (inkl porto)

Da kan du ha vanlig sex når det er grønt lys, og f.eks kondom på de rød dagene :)

Du kan også kjøpe Pearly, tror den koster rundt 3000,-.

Skrevet

What the fuck?!!!!!! Trykte jeg på anonym knappen!? :-O

Hehe... jeg er hvertfall den som svarte over her :)

Skrevet

Hehe, Yppert... Han har full kontroll. ;-) Men det kan jo hende at jeg er unormalt fruktbar?? Hehehe... Var inne på nettsiden pearl.no og så på prisene. De er dyyyyre!! 3490,- ekskl. frakt og postoppkrav, og det er den billigste! Jaja, det er vel en investering...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...