Sjefsmegga Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 ...skal bli en liten utfordring med 3 unger, søskenvogn, buss og alt det fører med seg....allerede sliten før vi skal dra bare ved tanken.. Jaja...men moro blir det vel lell. :-D
2 søte små gutter Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Hva er poenget med å dra hvis du blir stresset bare ved tanken. Du blir jo bare sur og lager dårlig stemning for resten av familien da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå