Gå til innhold

Ang når man sier nei til sex........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med en fyr et halvårstid, men han gjør så mye dumt. Jeg vil gjerne vite hvor grense deres går på dette her. I helga kom vi hjem fra fest, og hadde krangla litt. Fordi han ville ligge over, mens jeg hadde behov for og sove. Jeg hadde sovet minimalt hele uka pga mye jobb, og var dødstrett. Da han begynte og ta på meg sa jeg fra at jeg har virkelig ork til sex. Han hadde forståelse for det han, og strøk meg på ryggen til jeg "sovnet". Han ble sur da men.....

For og slippe mer mas lata jeg som jeg sov, og når han var sikker på jeg sov begynte han og runke. Den var jo grei nok. Men han lå og krafsa på kroppen min, strøk penis på rumpa mi og kosa seg.

Jeg ble virkelig satt ut, jeg visste ikke hav jeg skulle si, så jeg fortsatte og late som jeg sov......

Men jeg synes det var forferdelig ubehagelig, jeg hadde sagt nei til sex, og det betyr vel ikke at han kan gjøre sånn fordi om jeg hadde sovna???

Syns det var respektløst jeg....overreagerer jeg eller hadde dere på en måte følt dere litt krenka også? Respektløst synes jeg da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kunne jo sagt i fra at du var våken?

Hvorfor ligge der og tie og ikke si noe???

Skrevet

Det er på grensen til misbruk vil jeg si. Man misbruker en annens tillit, og tar seg tilrette på en annens kropp.

Jeg hadde aldri godtatt det, og hadde kicka han ut av både seng og leilighet med snoppen ute - hadde aldri greid å ligge stille og kjent på det der...

Skrevet

Fordi jeg ville ikke si jeg lata som jeg sov, og jeg ble helt satt ut. Men var ikke forberedt. I mitt forhold vekket man hverandre og tok initiativ til sex.

Ikke visste jeg at det er bare og kaste seg over sovende kropper og runke på dem!!!

Skrevet

skjønner hvor du kommer fra,du ville ikke si du var våken for da hadde han blitt enda surere og kanskje flau og derfor driiit sur..

men du kunne jo bare reist deg fra senga å gått...det hadde jeg gjort..

men tilbake til det du spørte om,jo jeg hadde blitt drit skuffa over han,hadde følt meg krenka og at han ikke respekterte meg..

han trodde du sov,og tenkte da at han kunne ta på deg???

nei herregud for en idiot..

vet ikke hva jeg hadde gjort jeg..

men jeg hadde blitt kjempe sint og lei meg..

Skrevet

Hmmm....

...hvis det var mannen min, tror jeg at jeg hadde blitt tent og blitt med på leken jeg, helt ærlig.

Vi beføler ofte hverandre når den andre sover, er jo så deilig når den andre våkner og er kjempetent :)

Skrevet

Joda er enig med deg det ER respektløst...men begriper ikke at du tillater deg denne offerrollen...misforstå meg ikke....synes mannen er en dust...men fortår fortsatt ikke at du ikke sa noe...kanskje jeg er helt på jordet her nå???

Skrevet

joda men ¨nå hadde jo hun sagt hun ikke orka og ville..men alikevel tar han seg til rette...

æsj..

Skrevet

Enig med Katja her...

Skrevet

Jo da, litt forskjell på det, enig der.

Skrevet

Du er ikke helt på jordet.....vet ikke hvorfor jeg ikke fikk meg til og si noe, men jeg ble virkelig helt satt ut. Jeg skulle jo ønske nå at jeg sa fra men....

Skrevet

Hadde han strøken for og vekke meg, hadde det jo vært en ting. Men hver gang jeg rørte på meg holdt han opp og ventet til jeg lå rolig. Jeg er skuffa fordi han gjør ting på denne måten, nå er det såååå nok, jeg har bestemt meg på og fri meg fra den mannen der. Han får bare true med det han vil, dette orker jeg ikke mer.

Skrevet

Oki, da blir det noe helt annet om han holdt opp og ventet til du ble rolig igjen...

Det høres ille ut...

Skrevet

Høres ikke ut som dette er en enkeltstående episode...

Tror du gjør det rette ved å avslutte dette.

Skrevet

Hehe... min samboer hadde ikke gjort noe slikt da...

Men om han hadde så hadde jeg sagt "gi faen då, vits i å vekke meg, kan du ikke gå i dusjen og klappe dachsen i stedet?"

Men seriøst, nei er et nei. Men synes du kunne sagt ifra.

Skrevet

Jeg kan skjønne følelsen din. Det å bli satt ut i en sånn situasjon.

Hadde en x som slettes ikke respekterte et nei på det området..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...