Ooni Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 ...og ingen baby enda...men nå føles det enda nærmere ihvertfall. Må bare smøre meg med litt ekstra tålmodighet de neste dagene nå så kommer hun vel plutselig en dag :-)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 ..det er tungt å vente, ja! Har 3 dager igjen og kjenner godt på det at det ennå ikke har kommet noen baby.... Tungt er det også... Kan jo hende du føder idag... Uannsett, tålmodighet er en dyd! Lykketil!
Ooni Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2007 En dyd som jeg dessverre ikke har i overflod av...
september troll på vei;) Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 hei;) Også termin idag. Har vært forberedt på å ga over og var ikke mer enn et par uker siden jeg ikke var klar i hele tatt, men men....Nå har jeg ikke lyst til å gå særlig lenger. Er formen din fin da?? Vet du hva du får? Hvor skal du føde?
Ooni Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2007 Formen er grei nok, blir fort sliten men orker da å gjøre litt. Vi får en jente og hun skal komme til verden på Rikshospitalet. Enn du?
september troll på vei;) Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Fin form, Trodde det var værre å være høygravid, men veldig spent selvfølgelig;) Jente her også, men Ullevål? Når skal du på neste kontr? Er det første? Gruer du?
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 Hei og gratulerer! Da er jo dagen like rundt hjørnet! Jeg har termin i morgen jeg. Kanskje du er en av de fem prosentene som føder til termin?? Her skjer det ting i magen om dagen, så jeg håper det er like før:) Får følge hverandre opp litt..er spennende nå på slutten:)
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 5. juli 2007 #9 Skrevet 5. juli 2007 Jeg hadde termin på mandag 2.juli og ingen baby har kommet ennå. Ingen tegn til at lille-frøkna vil ut med det første, heller. Så her er det bare å smøre seg med tålmodighet og ta tida til hjelp, ja. Lykke til!!!
Ooni Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. juli 2007 Skal på neste kontroll den 12/7 men håper veldig at den kan avbestilles ;-) Er veldig klar for å gå videre nå. Dette er første ja så det er ekstra spennende. Gruer meg egentlig veldig lite, men hadde noen heftige maserier i går som fikk meg til å tenke at dette kommer til å gjøre skikkelig skikkelig vondt.... Er det din første og?
september troll på vei;) Skrevet 5. juli 2007 #11 Skrevet 5. juli 2007 Tenkte tanken selv i natt. Tenk om tenk om, men tror det lar vente på seg. Blir jo helt opp i det nå, for man går jo bare å venter på signal;) Er du i form du da? Hvor skal du føde da? Skjer ting her og, men usikker på hva. Litt mens smerter er der, og mer rygg smerter, men aller mest plaget av øm og strekk rundt skambeinet og ut i lyskene... Kroppen er rar. Skulle hatt er indre øye, som kunne sett hvordan det gikk med livmora;)
september troll på vei;) Skrevet 5. juli 2007 #12 Skrevet 5. juli 2007 Første mann her og ja... Derfor fryktelig spennende syns jeg;) Tenkte også det igår. Hvis det blir hundre ganger så vondt som de mens smertene, tror jeg kanskje jeg takker for meg... hehe;)
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 5. juli 2007 #13 Skrevet 5. juli 2007 Haha:) Et indre øye..akkurat det lå jeg og tenkte på selv i sta...hadde vært kjekt!! Er det noen av dere som har skjekket modning enda? Jeg gjorde det på mandag og hadde 11/2cm åpning...ble jo litt gira da, men tar det med en klype salt..er jo mange som går med åpning i mange uker...
Ooni Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 5. juli 2007 Ikke sjekket modningen nei...tror ikke legen min vil gjøre det heller...
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 5. juli 2007 #15 Skrevet 5. juli 2007 Det er jo strengt tatt poengløst å skjekke modningen også da...hvis man ikke er veldig nysgjerrig... Ville ikke spurt den legen jeg vanligvis går til, men nå var jeg hos vikarlege som jeg av en eller annen grunn føler meg litt mer trygg på, så jeg spurte og det var liksom ikke noe problem:)
september troll på vei;) Skrevet 5. juli 2007 #16 Skrevet 5. juli 2007 Hold ut mummimamma! Du får slå deg sammen med oss nå da;) Er formen din fin da? Spennende for deg. Det kan faktisk skje når som helst. Får du sove om natten da?
september troll på vei;) Skrevet 5. juli 2007 #17 Skrevet 5. juli 2007 Var det vondt å sjekke modningen da? Jeg må si jeg er spent på alle de nye vondtene... Hvordan jeg håndterer dem o.l.. Men vil det si at du er litt i gang det da? Så spennende.. Da hadde jeg nok ikke fått roen over meg nei. Skal på overtidskontroll på mandag, egentlig litt for tidlig sikkert, men da får vi nå se hva denne lege mannen sier.. Jeg VIL IKKE bli satt igang jeg, da venter jeg heller litt til.. Hva med dere?
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 5. juli 2007 #18 Skrevet 5. juli 2007 Det var absolutt ikke vondt å skjekke modning. Merker at de smertene kommer hyppigere for hver dag nå og da blir det jo spennende:) Når det gjelder igangsetting går jeg kun med på det hvis jeg skulle gå på virkelig overtid. Har jo født en gang før og det jeg husker best er liksom at vannet gikk og turen inn til sykehuset osv. Er liksom en opplevelse man aldri får igjen! Så jeg er enig med deg. Heller overtid enn igangsettelse:)
september troll på vei;) Skrevet 5. juli 2007 #19 Skrevet 5. juli 2007 ja eller om det skulle oppstå noe, som tilsier at det er best å sette igang. Best om naturen går sin gang syns jeg.. Dessuten er det skumlere om man vet når det kommer. Jeg vil helst bare bli vekket om natten jeg, og kjenne at noe skjer. Hva gjør dere om dagen da? Idag forsøker jeg å gjøre litt husarbeid jeg... men er tung i rompa gitt;) Kjedelig å bare sitte stille hjemme, men vi bør vel hvile litt før dn store styrkeprøven.. høhø
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 5. juli 2007 #20 Skrevet 5. juli 2007 Jeg skal begynne å bake litt nå sammen med en selskapssyk femåring..får se om jeg har driven til å danse litt med støvsugeren etter det...men går trått med meg i dag også..sukk.. Burde jo benytte disse regnværsdagene til å gjøre det gullerent!! Send meg litt motivasjon og positiv energiiii!!!
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 5. juli 2007 #21 Skrevet 5. juli 2007 Hei Eventyr 050707! Formen min er etter forholdenen bra, til tross for at jeg begynner å bli sliten nå. Har masse "vondter" både her og der, men det har jeg nesten blitt vant med nå. Nå er vel det verste den mentale belastningen med å gå på overtid. Er både rastløs og spent nå. Legger meg hver kveld nå for tida og lurer sånn på hva natten vil bringe... Sover ikke noe godt om nettene heller. Oppe og tisser 2-3 ganger hver natt. Vanskelig å finne en god liggestilling og våkner ofte mer sliten enn hva jeg var når jeg la meg. Men nå er det jo ikke lenge igjen, forhåpentligvis... Har i tillegg en sønn på 3,5 år som krever sitt. Heldigvis er han i barnehagen på dagen så det blir litt tid til å pleie seg seg da.
september troll på vei;) Skrevet 5. juli 2007 #22 Skrevet 5. juli 2007 Jeg syns den mentale biten er den værste.. Det å ikke vite når, og for mitt vedkommende ikke vite hva jeg går til... Kroppen får jo ganske lett vondter den og.. hehe... var ikke lange runden jeg hadde på kjøkkenet nå, før det verka godt i ryggen;) Lurer på hvordan jeg er å leve med. Føler jeg har vært flink, men tror mannen syns det er greit, men samtalene dreier seg myyyye om baby her i gården nå. Kjenner til tissinga om natta, men det varierer heldigvis, og jeg er ikke sliten heller... Men du som har en annen liten kar som trenger litt stimuli, har det nok annerledes. Hadde du en fin fødsel sist da? Er det noe du gruer veldig for? Hvilket sykehuset er det utvalgte forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå