Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lille gutten min er syk, han er ett år og to uker gammel og ble syk på mandag, da hadde han feber (rundt 38,5) og kastet opp til sammen fem ganger, på tirsdag var han veldig slapp og feberen gikk opp mot 40, uten å gå ned igjen av paracet. Vi dro da på legevakta som utelukket hjernehinnebetennelse, streptokokker og bakteriell infeksjon, crp var på 8 som er normalt. Legen mente han hadde nok litt vondt i halsen. Den dagen kastet han opp en gang. I går hadde han feber, noe lavere, ikke over 39 og den gikk ned med paracet, han kastet opp en gang på morgenen, ikke mer etter det, og på kvelden ble han kvikk og rask. Men i natt begynte det igjen...klynking og tydelig vondt i magen, jeg trodde det var pga sulten, han har jo ikke spist på flere dager (drikker masse da, både vann, saft og lunken melk) han er og veldig sår i halsen, så jeg tror det kan ha noe å si på at han ikke vil spise, han vil ikke ha noen ting av fast føde:S

i og med at det er 4 dagen med feber nå så ville jeg ringe legen og høre, man skal jo helst ikke gi paracet mer enn tre sammenhengende dager.

Men så har legen min selvfølgelig stengt i dag, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre:S har ringt både moren min sin lege og faren til barnet...men ingen av dem er åpnet ennå.

Nå er ungen rolig heldigvis, sover på sofaen her nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...