Gjest Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Tenkte å style på rommene til alle barna året de ble 6 år...før de startet på skole...for å få inn en skrivepult og lignende...kanskje ei seng med trapp opp...og med pult som sitter fast...sånn typisk bohusting... Har jo mest lyst til å snakre han en seng selv i piratstil da...men ok... Hvordan har dere andre gjort det med rommene til barna...her har alle fått nytt som ved 2 års alderen pga neste i rekken som trengte srinkelsenga hehe... Når lager dere barnegutterommet til et litt tøffere rom???
mor_guttaboyz Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Det har jeg og tenkt på. 5åringen har allerede sånn bohusseng, men skal få skrivepult før han begynner på skolen (neste sommer!) Selv om leksene skal gjøres nede på kjøkken så er det greit å ha en pult på rommet og. Jeg har tenkt å sende han til mormor og så pusse opp rommet uten han vet det! Nøytrale farger på veggen og siden han er så opptatt av verdensrom og planeter så skal jeg prøve å få tak i gardiner, teppe og sengtøy som har det! Synes det er en fin alder å pusse opp rommet deres på når de begynner på skolen! Ganske stas og så blir det jo "likt for alle" (søsken), alle får nyoppusset rom til skolestart!!!!
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Jeg har overhodet ikke tenkt å lage noe tøft rom. Han får tøffe det opp selv med plakater o.l. Vi har derimot kjøpt nye møbler til ham nå, helt nøytrale, fine møbler som han gleder seg til å få! Da kan han bytte tema på rommet mange ganger før han blir 15. Og jeg slipper å kjøpe nye møbler hver gang et nytt tema blir teit og barnslig. Men nå er mitt hus preget av praktiske krav og rot, i motsetning til stil og eleganse!
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 ja her snakkes det og om verdensrommet hehe...oki fin alder for nytt rom altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå