Gjest Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Stakkar lita ...Hun er 1 år.Har hatt feber mellom 38,5-40,7 siden søndag.tett,surkler,øra verket,gråter hele tiden og et helt sløvt blikk...Sover dårlig,spiser ikke...Drikker bare melk og mm... Ringte legevakten for to dager siden,men de mente de ikke kunne gjøre noe. Må nok ringe legen i dag,hun viser ikke tegn til å bli bedre...Så slapp....
nickoline og supermann Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 siden det er 3. dagen med feber ville jeg nok dratt til legen. de tar nok en blodprøve av henne......, men det er jo vanlig at de har feber og er litt surklete. Men noen ganger er det noe mer....det vet jeg litt om. Gutten min var syk i 3 mnd han. 2 uker var han syk før de hørte på meg!
cheni Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Gutten min og har vært syk. Han hadde feber siden fredag, og først på tirsdag kom vi oss til legen. (jeg var i kontakt med legevakta i helga, men ingenting å gjøre... ( ) Han har hatt god allmentilstand når feberen har gått ned, så jeg trodde ikke det var så gale... men han hadde øre og halsbetennelse, og etter en dag på penecelin var han frisk!!! Det er så godt å se han nå, uten det sløve, røde blikket!!! Nå håper jeg bare at han skal begynne å spise igjen for han har nesten ikke smakt mat på en uke... Bare kom dere til legen, så slipper hun kanskje å være syk lengre...
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Tenkte på halsbetennelse,men det lukter ikke noe fra munnen hennes.Men hun brekker seg,og kaster opp masse slim så det kan jo være noe der...
cheni Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Akkurat sånn som gutten min... han har brekt seg, men det har bare vært slim og galle som har kommet opp, for han har jo ikke spist mat... Og det har ikke luktet vondt av munnen hans heller, bare litt syrlig, som yogurth omtrent.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Ringte lege nå,skulle få komme 09.20..håper de finner ut av det.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 klem til deg...dette går nok bra...ikke artig når barna er syke nei...
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #9 Skrevet 5. juli 2007 Takk! Småen på 3 lå forrige uke,men det gikk over på 3 dager....
bambi på isen Skrevet 5. juli 2007 #10 Skrevet 5. juli 2007 Husker første gang eldste mann hadde ørebetennelse, så spydde han hver gang vi prøvde å gi han mat (han var ca 11 mndr da). Leste i barnets helse fra A-Å, at de kunne bli kvalme når de hadde ørebetennelse også. Sto jo en hel masse der, men husker ikke alt i farten!! God bedring!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå