Gå til innhold

Butterfly. =)

Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen vennen.

Hvordan står det til?

Fikk du varene dine i går?

Klem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei :)

Jeg bor hos mamma en liten periode, for sambo jobber natt :( Så er det syyke mange edderkopper hjemme, så tør ikke være der :P *pingle*

Har ikke fått sjekka posten min jeg da :(

Ellers står alt bra !=) Siste dagen før langhelg :D åååh.. skal bli herlig..

med deg da vennen ?=) klem

Skrevet

Hehe.. :) Ja, men edderkopper er skumle. :) vi har sånne digre... sånn ca 2-3 cm i diameter, med føttene... æsj.. ekle. skal bli godt å få pusset opp huset helt, for de forsvinner da... :)

regner med at du fikk en eske i posten i går, jeg fikk iallefall min. :)

her er alt bare bra vet du. gleder meg til helg. :)

noen planer du da?

Skrevet

2-3 cm i diameter er SMÅTT i forhold til det som befinner seg i stau mi :( Heldig duu ;)

Bor i kjeller så lenge jeg, så her forsvinner de nok ikke før vi flytter ;P

Skal til svigerforeldra mine, har egentlig ikke lyst, men sambo har veldig lyst, så da må vi =( Meen meen.. overlever sikkert..

Hva skal du i helgen da?

Skrevet

Hehe.. huff da.. Jaja, du får vel bare holde ut. :) Både med edderkopper og svigers. :)

Jeg skal nok male i helgen også. :) Må prøve å bli ferdig. :)

Snakket du med sambo ang det greiene du vet?

Forresten, tror du jeg har hatt en morsom natt eller...

Hadde akkurat sovnet, sovet kansje et kvarters tid, klokken var 10 på 12, og jeg skal jo opp igjen tidlig... Der bråvåkner vi av et geværskudd... jeg hoppet opp av sengen og sprang bort til vinduet.. jo da, naboen som skremte bort katter... ehh.... går an å gjøre det på en litt stillere måte da... ogsåendelig sovnet igjen, ble jo lys våken av sjokket, så hadde sovet en time kansje.. der skjer det jammen meg en gang til... Arrrrrgh....

Skrevet

Hehhe, må nesten le litt da... syk nabo!? ;P hehe, skal liksom ikke skyte katter da :P

Har ikke snakka skikkelig med han , men litt liksom :) Får ta d mer til helgen =)

Vet du, høres kanskje rart ut, men jeg har ALDRI sover så godt i hele mitt liv som jeg gjør i det rosa sengetøyet.. sprøtt :P

Kanskje det er fordi det er luftig, og jeg liker fargen.. hmm.. :)

Skrevet

En ting er jo å prøve å skremme de, men midt på natten på en pnsdag da???!! ehhhh....

Sover på en rosa sky... ;) hehe... Glatt bomullsstoff eller?

Skrevet

Er en blanding av glatt bomullstoff og krepp :) sånn avkjølende :)

aah, må bare lufte hormonene litt, var inne på 3 tri. og leste litt nå, var en som hadde lyst og dra på en rolig pavilijong fest og ta noen halvvlitere, FEM UKER etter fødsel.. Pappaen var hjemme og passet baby.. Så ble hun skikkelig kritisert for at det var visst aaaaaaalt for tidlig !!?!?! SEr virkelig ikke problemet med det jeg altså!! Herre, får jeg tilbud om det, nøler jeg ikke med å si JA hvis formen er bra =)

Blir litt irritert av sånne kjerringer som mener man skal vugge ungen hele tiden til den er 18 år liksom :P Virker jo nesten sånn :P

huff, dette er snart 2 uken med regn.. begynner å bli lei selv om jeg liker det ;)

Skrevet

Syns folk må få gjøre som de vil jeg. Far kan jo også ta seg av babyen da. :)

her er det opphold, varmt og noen skyer. :)

Skrevet

DEILIG :D ååå.. har ikke solt meg EN gang i sommer jeg :( ikke bada i sjøen heller :(

Skrevet

Jeg har heller ikke badet i sjøen enda.. er litt pysete for kaldt vann jeg da.. hehe.. :)

Skrevet

Ooh, snart lunsj :D merker sulten rive ;)

Kan jeg spørre om noe over PM!? har nemlig veldig dårlig samvittighet ovenfor sambo... :(

Skrevet

pm ;)

Skrevet

pm. =)

Skrevet

Hvordan går det på jobb vennen !??

Sitter å spiser Kina kuler jeg ;D Nammenam :D

Skrevet

Akkurat spist lunsj jeg. :) Nam. :)

Kina kuler er godt ja, men best til kaffe, og det drikker jeg nesten ikke lengre. :)

Ellers så sitter jeg å tegner regulering, tomteplassering på kart.. spennende. :)

Hvordan er det hos deg da?

Skrevet

Må være deilig, tegne hele dagen :)

Aldri smakt kaffe jeg :P haha!!

sitter på BiM jeg, og spiser snop ;p de som skulle dimme, har drarr fra leir nå så, er liksom ferdig ;O

Skrevet

tja... man blir lei av alt. :)

har ingenting mere å gjøre i dag du da eller?

Skrevet

Absolutt ingenting :D hehe..

Vet du, nå har magen min skikkelig kommet :( litt veeeeel tidlig..

fått skikkelig mange spm. på jobb o.l. =/

En fremmed som tok på magen min i sted og sånn.. hush..

Skrevet

Send deg MMS med magebilde nå ;) Blir skremt jeg, når den kommer sånn BÆM ut av det blå ;) Er ikke luft liksom, det har jeg testa ;)

Skrevet

Den fine baby magen da!! :)

Og jeg som syns min hadde kommet langt.. hehe.. :)

har ikke sagt det på jobb enda jeg da... Prøver å skjule det litt enda.

Skrevet

Fant ut at litt fler enn jeg hadde fortalt det til visste det ;) men ut i fra bildet skjønner du vel hvorfor !?!? Men er det ikke litt veeeeeeel tidlig ?

Skrevet

Ja, skjønner at folk skjønner det. :)

Alt er individuelt, så på noen syns det nesten med en gang, min har stått litt i ro en stund nå, mens andre vises det nesten ikke på før plopp så er det den store magen. :)

Skrevet

haha, tror jeg må ut å kjøpe mammabukser idag ;p

men heldigvis "synker" den liksom litt ut på sidene og sånn, når jeg sitter, sås syntes ikke så ille da :) siden jeg sikker i en ekspedisjon også, så ser ikke hele verden det =)

Skrevet

Hehe.. ja, må handle noen mammabukser snart jeg også.. for mine vanlige bukser begynner å bli litt i trangeste laget.. hehe... :)

men er morsomt også da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...