Superbolla Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Jeg er i dag 12 dagerover termin,og utrolig lei! Har time på sykehuset kl 10 i dag, og har et lite håp om å bli satt i gang allerede i dag. Jeg ringte på mandag, og da sa de at det at det var mulig at jeg kunne bli satt i gang til denne timen. Håper så inderlig på det, selv om jeg også selvfølgelig gruer meg noe aldeles forferdelig. Nå er liksom fødselen like rundt hjørnet uansett, og vet jo at det kommer til å gjøre vondt! Men men, gleder meg til gutten vår kommer ut. Nå har vi venta så lenge!
Ellen81 Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Er 10 dager over i dag, og fikk ikke time før på mandag til overtids kontroll.. Desverre! Men, da har jeg jo bare ennå ett par dager til å håpe på at den lille kommer av seg selv. Er jo helst det jeg vil... Men, om det er slik det blir gjenstår jo bare å se. Er så spent!! Håper de setter deg i gang i dag St.Hansgutt 07, så du endelig kan møte gutten din! Lykke til Skal krysse fingre og tær og det som er
*juligutten* Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Er 6 dagen min på overtid idag,er ganske lei i tillegg til at jeg er syk... har fått time til overtidskontroll på mandag,da er det 10dagen min på overtid så da håper jeg at jeg slepper å reise hjem igjen:)men håper seff det skjer noe før den tid,det hadde vert det beste... lykke til jenter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå