s4pia Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Var på sv kontr 3 juli å fikk da beskjed om at det var mye eggehvite og noe blod i urinprøven, i hele år var det blod på papiret etter jeg hadde vært på do. Ringte legevakta, dro med ny urinprøve hvor dem da fant mye hvite celler noe som tydet på infeksjon så jeg fikk en ti dagers kur med selexcid. I morges jeg var på do så var det enda mere blod på papiret enn det var i går. Bør jeg si fra at jeg vil ha ultralyd?? Dette er første barnet vårt og jeg er ca 11 uker på vei, kanskje jeg bare er for nervøs?
mammat2goll Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Jeg hadde nok ville hatt en ultralyd for å sjekke att alt er bra, ikke noe godt å gå å tenke og bekymre seg. Ring å få deg en UL time du Lykke til, alt er sikkert bare fint
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Synes du skal be om UL. Det er alltid bedre å få vite om alt er bra/eller ikke så slipper du å gå å väre urolig hele tiden. Husk at det å ha blödninger ikke behöver å bety SA!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå