Gå til innhold

I natt hadde jeg en merkelig drøm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drømte at jeg måtte hjelpe ei dame i Kristiansand...ser huset for meg ennå...gult..hun sto og ventet på meg i døra...Torill het hun...

Jeg satt meg ned og lurte på hva hun lurte på...hadde kortene med meg...så begynte hun å storgråte...det var mannenn...han hadde hatt en ulykke i vinter og var død.. jeg trenger din hjelp til å avslutt dette sier hun...hvor jeg svarer jeg tar ikke kontakt med døde...

Vi satt lenge å pratet...sier hun: vi møtes nok på båten...om noen uker...reis hjem igjen du sjaman (navnet mitt sa hun da) til nord norge og til barna ( nevnte de med navn...for vi møtes om fjorten dager...

på båten sier hun og nevner navnet på båten vi skal reise et lite stykke med...

du kjenner meg nok igjen selv om du tror dette er en drøm...vi snakkes da...

Hva i alle dager...? Jaja får se om jeg møter Torill på båten...noen som har opplevd lignende???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får si ifra om du møter torill da...

skummelt....

Skrevet

skumelt....har ikke drømt noe slik nei!

Skrevet

Oi, så spennende.

Både jeg og min mormor er til en viss grad sanndrømte, men jeg har aldri drømt om noe slikt egentlig. Og min mormor drømmer som regel om døden.

Skrevet

Har nemlig aldri fått slik info i drømmene mine da...men nå skal det sies at jeg hoder på å utvikle drømmeegenskapene mine da...

for å huske detaljer i drømmene...

Øvelse...se på hendene dine i alle fall 20 ganger om dagen og tenk: jeg har fine hender...skal du se etter 4-5 dager dukker hendene dine opp i drømmene dine...da er du på riktig vei...

Skrevet

Så kult. Nei, ikke opplevd noe slikt, men er sikker på at det er en gjenboer hos en bruker jeg er hos i jobben min. Mamma mener hun hører mormor i kjelleren, og en bruker jeg var hos i morges sa hun hadde møtt moren sin......... sånne ting tror jeg på.

håper du treffer henne'!

Skrevet

Kanskje det er et tegn på at du skal begynne å ta kontakt med ånder? ;o)

Skrevet

vel tenkte på det i dag jeg og...men vet ikke om det er tingen for meg...

Skrevet

Oj....

Dette hørtes veldig "virkelig" ut!!! Spennende å se om du møter denne Toril...

Skrevet

oi! dette høres spennende ut!

det må vi få høre mer om:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...