Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

mitt problem er stort mangel på behov, helt siden småen kom til verden har det vert krøll på hele sovingen, pga kolikk sov han kun i puppen til mor 3 første mnd. av medlidenhet lot eg han gjøre dette, stakkars liten kunne jo ingenting for det.. problemet var at dette ikkje gikk over når kolikken forsvann, . men uansett, dette har eg fått bukt med nå, etter mange skrikerunder.. men helt siden han kom i egen seng vokner han 4.17, er lysvåken og klar for dag, noe mamma ikkje er.får ingen service, og har sett grensen på å ta han opp til meg og maten til kl 6.00. som oftest griner han frem til dette. dette har vart i 2 mnd nå. gutten er forresten 8,5 mnd.

begynner å bli desperat, dette tærer på alt, er så trett, har nesten ingen energi igjen.. og snart er det på skolebenken igjen...

virker som alle rundt meg har babyer som sover 12t i strekk så her er det ingen råd å hente..

tar i mot alle tips med takk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt.. dette betyr svært mye for meg nå..

Skrevet

hva får han av fast føde og hvor ofte? sover han på eget rom eller?

Skrevet

Babyen min sov sammen med oss i starten, men så begynte hun å sove i egen seng. Hun begynte ikke å sove natten rundt før hun fikk grøt morgen og kveld. Hvis hun våkner tidlig nå, gir jeg henne smokken så sovner hun etterhvert. Hvis du ammer, kan det hjelpe å legge gutten din på eget rom. Når legger du han for natta da?

Skrevet

hei, gutten min spiser skive til frokost, stor porsjon grøt til formiddagsmat, helt middagsglas og stor porsjon grøt til kvelds, ammer morgen og kveld og kanskje litt innimellom på dagtid, det er litt opp og ned.. nett nå frister det å kutte ut ammingen, hvis det er håp for at han skal sove lengre om morgenen..

legger han 19-19.30 om kveldene, da er han så trett at eg ikkje greier holde han oppe lengre. dette har han regulert selv, begynnte legging 21, men det har gradvis blitt

tidligere.

hvertfall sånn som eg ser det så er leggetid og matsituasjonen som det skal være..

må legge til at han sover stort sett godt frem til 4.17, etter det er gluggene vidåpne og han vil opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...