Gå til innhold

Salvie te - igjen..


fellesferiebarn & novemberbarn

Anbefalte innlegg

Det var jo en lengre diskuajon om denne teen sist uke..hva ble det egentlig til? Tar dere denne for å sette igang fødselen eller dropper dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg dropper det pga at den kan redusere melkeproduksjonen =/

nå bare venter jeg på at ting kan skje.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte også å droppe den. Satser på naturens gang, og bringebærkapslene skal få sjansen alene tror jeg ;-) Ikke at de setter igang ting, men det er det eneste jeg vil ta uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropper den jeg også, så at flere hadde blitt sterkt frarådet å drikke den både av helsekostpersonell og jordmødre.

 

Men har startet med bringebær kapsler for å styrke livmoren og føler kynnerne har blitt kraftigere...

 

Ikke lenge igjen for noen av oss nå, lykke til:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg prøvd alt, har knasket bringebærkapsler siden uke 35, spist store mengder av både kanel og kanelbark, fødepizza, sterk(!) mat, gå tur, hoppe i trapper, hoppe tau, gå tur, kjøre på humpete vei, sex - opptill flere ganger om dagen... stakkars gubben orker snart ikke mer... Og akupunktur. Tror det som gjenstår å prøve nå, som jeg tror utgår er avføringsmiddel.

 

Noen ganger så hjelper ikke alle disse kjærringrådene, så ikke stol så mye på de. Man blir veldig skuffa når de ikke funker...!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste et sted at fødselen har en tendens til å begynne når mor er psykisk klar, he,he. Det er jo ikke sikkert at man vil det nok da...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...