fellesferiebarn & novemberbarn Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Det var jo en lengre diskuajon om denne teen sist uke..hva ble det egentlig til? Tar dere denne for å sette igang fødselen eller dropper dere det?
oktoberjentene;) Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Jeg dropper det pga at den kan redusere melkeproduksjonen =/ nå bare venter jeg på at ting kan skje..
Love my kidz Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Jeg valgte også å droppe den. Satser på naturens gang, og bringebærkapslene skal få sjansen alene tror jeg ;-) Ikke at de setter igang ting, men det er det eneste jeg vil ta uansett.
boble <3 Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Dropper den jeg også, så at flere hadde blitt sterkt frarådet å drikke den både av helsekostpersonell og jordmødre.  Men har startet med bringebær kapsler for å styrke livmoren og føler kynnerne har blitt kraftigere...  Ikke lenge igjen for noen av oss nå, lykke til:0)
Ellen81 Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 NÃ¥ har jeg prøvd alt, har knasket bringebærkapsler siden uke 35, spist store mengder av bÃ¥de kanel og kanelbark, fødepizza, sterk(!) mat, gÃ¥ tur, hoppe i trapper, hoppe tau, gÃ¥ tur, kjøre pÃ¥ humpete vei, sex - opptill flere ganger om dagen... stakkars gubben orker snart ikke mer... Og akupunktur. Tror det som gjenstÃ¥r Ã¥ prøve nÃ¥, som jeg tror utgÃ¥r er avføringsmiddel.  Noen ganger sÃ¥ hjelper ikke alle disse kjærringrÃ¥dene, sÃ¥ ikke stol sÃ¥ mye pÃ¥ de. Man blir veldig skuffa nÃ¥r de ikke funker...!  Â
tripp-trapp-tresko-mamma:o) Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Leste et sted at fødselen har en tendens til Ã¥ begynne nÃ¥r mor er psykisk klar, he,he. Det er jo ikke sikkert at man vil det nok da... Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå