Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Etter mye rykter har det blitt bekreftet at de er gravide. Jeg håper Nicole Richie snart legger på seg noen kg, siden det estimeres at hun bare veier ca. 40 kg for tida. Hun er visst tre måneder på vei. Kanskje hun slipper fengseslstraff siden hun er gravid. Hun ble jo tatt for å kjøre i feil retning under påvirkning av Vicodin og marijuana på motorveien for en tid tilbake. Jeg vet ikke hvor lagt på vei Christina Aguilera er.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Helt utrolig hvis nicole har klart å bli gravid med sine 40 kg ihvertfall...
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 herrefaen så teit innlegg dette var..hvem bryr seg!?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 herregud da!!! synes ikke dette innlegget var noe teit er mange andre tråder som er mye teitere... kanskje du ikke interesserer deg for kjediser som er blitt gravide??? til anonym over her!
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Det neste er vel at Paris Hilton ble gravid i fengselet???
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 Jaaaa, finnes det noe bedre enn kjendissladder??? Morsomt det da!! Kanskje vi kan oppfordre Siri til å opprette et eget Sladreforum
snuske♥2 Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 hihi, jepp jeg stemmer for sladder-forum! gidder ikke kjøpe se&hør eller her&nå så da kan jeg heller lese sladder her på BIM!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #10 Skrevet 6. juli 2007 Vinny i Paperboys venter barn med eks-glamourmodellen Tone Oraini! Noen som vet når det store skal skje? Kjempekoselig jente,forresten:-)(kjente henne litt før i tiden,helt perifert bare)
Teltpluggen Skrevet 6. juli 2007 #11 Skrevet 6. juli 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=149571
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå