Gå til innhold

hvor lenge sover de om natta?


shayan_jente_04.04.

Anbefalte innlegg

bebin min legger seg mellom kl 22..00 / 23.00og sover helt til kl 07.00 i strek!!!! gud så deilig det er å slippe den amminga om nettene..... er det flere om har det slik? bebn min ble 3 mnd nå den 04.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei,hei!

tasen min sovner i 22 tiden og kan sove til 10 dagen etterppå,men da har han spist ihvertfall 3 ganger..men sovner like etterpå!steller han rund 0630,men han sovner rett etterpå.

Syns d er kjempedeilig,jeg.Første man var ikke sånn,der var det (og er enda)full fart frakl 0600!!

 

Godt at lillebror er såpass bedagelig anlagt!hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han her (3 mnd i går) sover fra 20.30-21.00 til kl 06.30-07.30.

Spiser da 2 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min gutt spiser kl 20.00 å sovner mellom 20.00 å 22.00. å da sover han til 0700 å spiser å så sover han til 10-11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår var 3 mnd no den 3 og ho legg seg i 12 tida ca og vaknar att rundt 7og et litt før ho sovnar att til 10- 11 :o) Kan ikkje klage då nei :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutten min sovner i 22.30-23.00-tiden og sover til mellom 08-09 om morgenen. Han får 1-2 måltider om natten, men har sovet rundt oxo...det varierer lixom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vesla legger seg mellom 19-20 og sover til kl 00-01 får mat og sover til 06. sover igjen til kl 09 og da står vi opp. sover ellers 1 time på formiddag og en time på ettermiddag.. føler meg heldig.

ammer ikke men ikke stress med flasker om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

småen pleier å få siste måltid før natta i 23 tiden, legger han rett etterpå, så sover han til ca 9. :) det er helt fantastisk :) ingen mating om natta. digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HERREGUUUUD så heldige alle dere er a!!!

 

Min lille tass er 2mnd idag 12juli.. Kanskje derfor han ikke er like flink som alle andre enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg merket store forbedringer fra han var 2 mnd til nå :) (småen er øyeblikk 3mnd).. helt utrolig hvor fort det går fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...