Tropiskjuice Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 jeg er litt trøtt men sovna på sofaen ista,og selvfølgelig får jeg ikke sove nå =( men burde legge meg.. har lang dag i morgen med å komme i orden i leiligheten min så jeg får lagt den ut for salg.. jeg og sambo har flytta til hus og har mellomfinansieringslån som må betales snart.. sambo sin ligger allerede ute for salg.. og vi håper på og få solgt de snart.. masse stess i hodet som gjør at jeg ikke får sove og.. begynner og tenke på alt maset om vi ikke får solgt osv.. pes,pes,pes.. =0)
OnlyMe Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Våken og våken... Men har samme probøem som deg, sovnet før i dag, så nå er det ikke snakk om å få sove igjen:( Så sitter no bare her med vondt i hodet, og en klump i halsen som minner om slik man har det rett etter man har spydd... Hehe, dagens klaging fra meg;)
Tropiskjuice Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2007 hehe.. klaging er lov=) kom jo med litt syting selv i innlegget mitt jeg=) har lyst og prøve og legge meg men det er jo ikke noe vits i det.. ligge og glane i taket.. da sitter jeg heller litt lenger oppe og håper på og bli trøtt =0) så får en se vor fint det går.. hehe har du gjort noe artig idag da?? har vært og spist den vondeste kina maten ever idag!! gleda meg sånn,skulle møte venninna mi og greier. det er et sted som har så god suppe og vi glada oss til og spise det. men det åpna ikke før 2 og da dro vi på et annet sted.. vært kvalm hele dagen av det fort der!!! ÆSJ =) hehe der kom litt mere klaging=0) nå skal jeg ikke syte mere.. haha=)
OnlyMe Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Ja, det er bra vi har bim så mannfolkene får en liten pause fra klagingen;) Nei, å ligge å se i veggen har jeg gjort nok kvelder... Og så blir man jo ikke noe særlig trøttere av å løpe på do hver tredje time:( Har ikke gjort noe spesielt:( Er kjedelig om dagen når jeg bare går hjemme sykemeldt, og sommeren ikke har tenkt å vise seg. Skulle gjerne ligget i solen og fått litt farge på magen før den forsvinner;) hihi Hvor langt på vei er du da? Hvor i landet hører du til? Solen i nord, eller renget her sør? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå