Gå til innhold

Åh, jeg er hekta på IKEA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden jeg lovet meg selv å ikke ha et ikea-hus, men nå når jeg har kjøpt hus sitter jeg på ikea.no dagen lang og fantaseeeeeeeeeeeeeeeeerer.... Har funnet møbler til alle rom i huset nå omtrent=/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi.. Samme her. Men de har mye fint på ikea da!

Skrevet

Syns ikke det er noe galt i å ha Ikea ting. Har jeg akkruat satt opp garderobeskap fra Ikea. Rommet ser ikke ut som det er hentet fra Ikea katalogen. Mye en kan gjøre med tilbehøret. Og jeg tviler sterkt på at Ikea har så mange svarte soverom.. hehe.... (rettelse: mørke, mørke grått)

Selv har vi Ikea hyller i hele stua. Når vi blir ferdige kommer det ikke til å se så ikea ut, ikke at det gjør det nå heller. Min mann har fått det for seg å forstørre bilder og få de transparange slik at de kan settes inn i de frosta glassdørene. Da er det INGEN som har samme skaper som oss ;)Og det blir faktisk kult, måtte prøve med ett lite ark vi hadde.

For å huset til å passe til sin personlighet er det tilbehøret, fargekombinasjoner osv som skal til. Tenker etter her nå, og har igrunn ikea på fe fleste rom. Minst på kjøkkenet, ellers er det masse ikea på alle de andre rom. Skulle vært veldig rik for å velge noe annet, for møblene passer oss perfekt. Prikken over i'en er våre ting ellers. Våre spesielle bilder på veggene (de fleste har vi laget selv) våre praktiske og personlige løsninger.

Ikea er ett fint fint sted (ikke nå om dagen, det er jo overfylt der men....Penger får en brukt der da også vist)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...