varg veum Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 jaja.... får se hvor langt på overtid jeg ender denne gangen da...haha
varg veum Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2007 oii steike....og stakkars... har du vært på overtidsvurdering da? jeg fikk time på sykehuset neste torsdag ..da er jeg akkurat 12 dager over...
Potetstappe Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Ja jeg blir satt igang på fredag! Skal bli så deilig.. For dagene går helt fantastisk tregt nå! Du har gått over før eller?
varg veum Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2007 godt det da:) ja men bare 7 dager i følge ul teminen.... men 16 dager ifølge mens terminen (som eg vet er mer riktig) men va værre da... no har jeg vært innstil på å føde 7.7-07 hehe så går greit foreløpig..men går jeg lenger en lørdag blir det vel krise i heimen...haha
Potetstappe Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Hehe... Det er ikke noe særlig å gå over! Dum som jeg er har jeg hele tiden sett for meg at jeg kom til å føde før tiden... Hvor skal du føde henn da?
varg veum Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2007 ja men jeg har følt litt hele veien at jeg kom til å få før... har sagt før tiden eller 7.7... så no satser jeg på 7...hehe jeg ska føde på haukeland i Bergen... enn du?
Potetstappe Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 Okay! Jeg skal på Drammen. Skal krysse det jeg har for at det blir baby på oss begge i helgen jeg da;) Bortsett fra bena mine på fredag:P
varg veum Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. juli 2007 leste litt på profilen din jeg..hehe Var selv nett fylt 19 og alene når jeg fikk førstemann.. og må si at klart det va ikke en drømmesituasjon men gikk myyyye bedre enn forventet.. Er mye hva man gjør det til selv... Og alle barn har virkelig ikke best av å vokse opp sammen med en mor og en far!!! hehe
Potetstappe Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 Nei det er virkelig sant! Vi har en god tone akkurat nå, når det gjelder snuppa. Men hvordan det blir når hun kommer er det ingen som vet.. Men ser ingen grunn til at hun og jeg ikke skal få det fint alene:-D
varg veum Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. juli 2007 nei det er det jeg mener.. tenk på det du har å ikke på det du ikke har... Og ikke prøv å være supermamma... for det funker ikke..hehe ta tingene som de kommer å ikke stress.. Driten med å være ung mor er at alle ska være så syykt kritisk til alt man gjør og hele tiden følge med om man gjør ting bra nok.. Så det er lett å gjøre ting 100 ganger mer og bedre enn nødvendig rettogslett for å overbevise folk...haha Det jeg vil fram til er at man er like god mor om man er 18 eller 35 ..man må bare klare å slappe av av å ikke ta ting så høytidelig.. Småen her ble slept med på båtturer med gjengen, stranden, rundt om kring overalt, til syden u name it.. ikke så mange andre som hadde barn så tidlig så han ble med på det gjengen pleide gjøre liksom..haha man trenger ikke slutte gå ut bare fordi man får unge.. og heller slepe de med seg rundt omkring overalt enn å skulle stresse barnevakt for hver minste annledning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå