Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Jeg har, som sikkert mange andre, mer utflod enn vanlig. Lukter ikke særlig godt der heller, føler nesten at jeg svetter nedentil. Men har av og til fått lyse grønt klumpete utflod. Det kommer og går liksom. Er dette farlig??? Jeg skal undersøke det på tirsdag ved at jeg forteller det til jordmor. Men jeg klarer ikke helt slappe av, så hadde vert fint om noen visste. Er sikkert en vanlig underlivs infeksjon. Så jeg regner med at dette kan jeg få behandling for, og at det ikke er farlig..? TUSEN tusen takk til dem som har tid å svare;)
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Hei hei:) Jeg hadde også sånn utflod en gang i dette svangerskapet... For min del var det en sopp innfeksjon, kjøpte bare en kur med Canesten på apoteket jeg, så var jeg kvitt det:) Bare pass på å ikke bruke den dingsen som følger med til å putte pilla opp i rufsa, bruk fingrene... Ellers er det ikke farlig for gravide:)
LynxLynx Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Jeg holder både sopp og infeksjoner i sjakk med lactal. (den med den utrolig dårlige reklamen....) Funker som fy.
Potetstappe Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Jeg hadde sånn en periode jeg også, Canesten fikset det;)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Tusen tusen takk for svar! Blir liksom 10 kg lettet her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå