Gå til innhold

hvordan kan jeg bli sykemeldt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så trøtt og sliten for tiden, og alt jeg vil er og sove. Jeg er helt nummen i hele kroppen, og hverken rygg eller føtter henger med lengre. Jeg jobber i klesbutikk, og det er tungt for meg og stå 8 timer dag ut og dag inn, uke etter uke. Jeg har virkelig ikke råd til og ta ut ferie heller, da jeg holder på og jobbe opp foreldrepenger (er student). Hva kan jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor langt er du på vei?

var jeg deg ville jeg gått til legen eller jordmora å sakt det slik det var, kansje hun kan hjelpe deg med å finne tilrettelegging for deg på jobb, eller sykemelde deg for en liten stund=)

du kan jo f.eks høre om å få bytte arbeidstider dersom det er en spesiell tid på døgnet du er mest trøtt, få deg en stol du kan sitte på bak kassen, t oftere pauser e.l.

prat iallefall med legen/jordmor om dette så finner dere garantert en løsning som er best for deg og babyen=)

Skrevet

er 27+6idag. Siden jeg bare er ansatt som ekstrahjelp, og ha vært så heldig at jeg har fått lov til og jobbe fult nå de siste månedene føler jeg at jeg ikke kan spørre om og få byttet vakter. Jeg jobber sammen med to andre, og de stikker selvfølgelig av med de beste vaktene, så står jeg igjen med 13-21 vaktene. Ikke bare er det kjempe lang dag, men jeg blir så sliten. Så er det rett hjem og sove for og være utvilt til neste dag.

Skrevet

aaah skjønner, jeg jobber og som ekstrahjelp og hadde tenkt å jobbe myyye nå i sommer å tjene opp penger til knøttet kommer...=)

men dersom abrbeidsplassen din ikke kan tilrettelegge for dine behov så kan du nok bli sykemeldt eller få svangerskapspenger=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...