lykke8:) Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 tro på det ennå. Vi har prøvd i ett år nå etter en SA i juli i fjor.Jeg har IKM på fredag. I dag middt på dagen tok jeg en test, strimmel fra billigtester, og den slo ut. En svak strek men det er første gang jeg har fått utslag på den. Har ømme pupper og mensen symptomer som kommer og går. Vet ikke hva jeg skal tro. Om jeg tør tro at det virkelig er klaff. Får smøre meg med tålmodighet å teste på fredag hvis ikke tanta dukker opp før det da. Det blir den beste ferien i så fall, selv om regnet pøser ned...
gull-ønske Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Hei lykke7:) Så kjempegøy! Vi liker utslag på gravi.tester! Forstår godt at det tar litt tid før nyheten synker inn. Høres virkelig ut som om du har fått jaga tanta vekk for godt. Måtte du få en sterk strek på fredag! Kos deg masse i ferien. Med en sånn nyhet spiller nok ikke været så stor rolle nei. Gleder meg på dine vegne, og sender deg en gratulasjons-klem!
Dolly Duck Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Gratulerer masse lykke7:)!!! Jeg håper og tror den sitter denne gangen! Stor klem fra meg!!! 8-D
Dizzie_mortil3 Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Gratulerer så mye! ) Det er jo et veldig godt prognostisk tegn også, at testen blir positiv tidlig. I forhold til risiko for SA mener jeg. (leste det nettopp i en vitenskapelig artikkel)
evigoptimist Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Gratulerer!! Krysser fingrene for at du får en super somemr med spire i magen=)
mollymamma Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Åh, gratulerer masse til deg. Jeg er også gravid - termin 14. mars
bente69;) Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Gratulerer, gratulerer. De beste ønsker for svangerskapet, kos deg masse mye:) Artig at vi er inne i en stim her, kanskje jeg kan lure meg med også Trekker til meg masse babystøv, jeg har også ikm i morgen:)
*lillerosin* Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 Så herlig lykke7:) Gratulerer så masse og kos deg! Dette blir den beste ferien ever...
lykke8:) Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. juli 2007 Har tatt en ny prøve og den var også positiv Streken er ikke kjempesterk men helt klart tilstede. Jeg greier ikke helt å slippe jubelen løs men smiler på innsiden. Gleder meg til min elskede våkner slik at jeg får fortalt det. Var hos gyn for en mnd siden og fikk beskjed om at hvis jeg var gravid skulle jeg få komme å ta UL i uke 6. Dvs rett etter ferien. Det blir noen spennede uker. Håper flere av dere blir med over i moden alder... Sender bøtter med babystøv til alle.
bente69;) Skrevet 6. juli 2007 #10 Skrevet 6. juli 2007 Så flott, jeg er såååå glad på dine/deres vegne:) Dette må vel bli den beste sommern ever....))))))))))))))))))
Dotten Skrevet 6. juli 2007 #11 Skrevet 6. juli 2007 Så koselig Gratulerer så masse og lykke til... Dette skal gå bra skal du se
kaje Skrevet 9. juli 2007 #13 Skrevet 9. juli 2007 Gratulerer så massssseeee!!! Krysser fingrene for deg, og ønsker deg en flott sommer :-))
så gla' Skrevet 9. juli 2007 #14 Skrevet 9. juli 2007 Gratulere så mye! Stell pent med deg selv og den lille spiren i sommer. Lykke til!
Modesty Blaise Skrevet 9. juli 2007 #15 Skrevet 9. juli 2007 Gratulerer så masse. Håper spiren sitter skikkelig godt fast hos deg denne gangen. Nyt sommeren.
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #17 Skrevet 10. juli 2007 Gratulerer såååååå mye lykke7!!! Lykke til med svangerskapet, håper du får kose deg mye og lenge med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå