Gå til innhold

Hjelp meg litt damer... Ang forlovelsesring/giftering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver og snakker med svogeren min msn nå.. Som vil fri til sin kjære! =D

Så driver han og spør meg om råd... men HVORDAN ring gir man når man frir? Forlovelsesring? Kjøper du en til deg med det samme? En spesiell ring med diamant etc? Hjelp meg.. Jeg har ikke snøring på sånt =p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan fortelle hvordan min kjære gjorde det:

Han hadde kjøpt en pen ring i hvitt gull, med diamant i. Han overrasket meg stort, gikk ned på kne rett før sengetid natten til bursdagen min.

Nå har vi plukket ut gifteringene, bryllupet står bare 6 mnd etter frieriet og han så ikke behovet for en egen forlovelsesring til seg selv...

En utrolig vakker opplevelse :-)

Skrevet

Om det er et overraskelsesfrieri, så tror jeg det er mest romantisk at han kjøper en ring med stein i. :) Det ville i alle fall jeg hatt.. Samboer og jeg hadde snakket om å forlove oss, så vi kjøpte ringer og satte dem på den dagen vi hadde bestemt at skulle være vår forlovelsesdag. :)

Skrevet

Mannen min kjøpte til oss begge før han fridde. Da vi giftet oss, smeltet vi om ringene og lagde litt mønster på dem.

Fikk ring i hvitt gull med diamant i morgengave.

Skrevet

*sukk* Så heldige dere er;)

Skrevet

Hehe.. Har faktisk ikke noe behov for å gifte meg jeg. Rart men sant :-)

Skrevet

Er ikke rart det, er nok like mange av de som vil som av de som ikke vil (oi for en setning:-o)

Men jeg drøøøøømmer om det jeg da...skal gifte meg altså.....i 2017:-D

Skrevet

Æsj, man har vel aldri behov for å gifte seg, men det er jo kjekt å planlegge, gjennomføre og ikke minst å være gift. Føler at vi er enda mer sammensveiset, både som par og som familie.

Men det er ikke et must. Overhodet! Av og til skulle man ønske man IKKE var gift også. hehe... Man har sånne dager også.

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...