OnlyMe Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Noen med erfaringer med den? Er den med kamera altså...
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Vi har kjøpt den og testa den her hjemme og er veldig fornøyde:) Har erfaring med super nova (uten kamera) og har bare godt å si om denne også. Har en meget kvalitetsbevisst kjæreste og han har godkjent den, så da bør den vre bra:)
OnlyMe Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2007 Pooos PoPpEkLaR Godt å høre, for den er jo ganske dyr... Men hvordan er den om natten når det er mørkt på rommet? Er bildekvaliteten så god at man ser godt? Er det god rekkevidde på den, og om du vet det: hvordan er det med betongvegger... Hehe, litt masse spm, men får jo ikke akkurat testet den skikkelig før man kjøper den heller :s
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Hehe, jeg og sambo har skjekka den i mørket også vi og den fungerer godt da og. Blir litt creepy bilde, men man ser jo det man trenger. Når det gjelder betong vet jeg jammen ikke, men troor ikke det er noe problem..vi bor forelepig i kjellerleilighet, men har gipsvegger her.. Var han som INSISTERTE på at vi bare MÅTTE ha denne..har troa på den jeg altså
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 hvor selger de denne da?vi har snakket om å skaffe oss en slik. eller sambo har veldig lyst på en slik. åssen prisklasse er det?billigere på nett?
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Vi kjøpte vår i Sverige på Babybutikken på Svinesund. Husker ikke hva den heter nå jeg..var det Happyland tro?? Vi ga vel ca 1600 for den, så den er ganske dyr... Har ikke peiling når det gjelder priser på nett.
OnlyMe Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. juli 2007 Å så bra da:) Tror vi skal ta sjangsen å prøve, selvom vi har litt betongvegger;) Er mannen her i huset som insisterer også! Hehe mannfolk og duppeditter:p Men er jo selvfølgelig utrolig greit å kunne se henne hele tiden, og vite "hvorfor" hun griner... Jeg har kun funnet den på Reflex sine sider, og der koster den 1999kr, men er vel verdt det;) Blir dyrere om vi skal til sverige kun for å få tak i den.. hehe
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 5. juli 2007 #9 Skrevet 5. juli 2007 Jepp! Det som også var kjekt er at den kan stå med tv-delen nede hele tiden. Hvis baby gråter lyser det en lampe og muligens piper den, så da bruker den ikke så mye strøm. Vil du se til baby er det bare å vippe opp lokket så ser du at h*n sover søtt:) Jøss...som jeg reklamerer da:) Og når det gjelder gutta og duppedingser så skulle du vært her når han testet den ut sammen med kompisen....de blir som små barn jo!! Hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå