Ella i farta Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Kjøpte den fra kiddies og det var rett før den tiden de falt en del i pris...så aner ikke helt hva jeg skal ta...det følger med regntrekk og fotpose, pluss adaptere selvfølgelig..den er brukt i litt over et år. Rød.
Ella i farta Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2007 Ser på finn.no at mange selger for 23-2500 uten utstyr..?
trebarnsmamma? Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Jeg har solgt nøyaktig samme vogn i samme farge med ekstra utstyr for 2400,-. Hadde to interesserte kjøpere, men bare en av de møtte opp for å se den og til slutt kjøpe den og det etter flere dager. Om du skal selge den med både sportsvogndelen OG bagen kan du nok ta mer for den Jeg solgte bagen separat for 1000,-.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Solgte min for 2800; inkl: BB stelleveske regntrekk parasoll myggnetting Maxi Cosi bilstol Teutonia Softbag
Ella i farta Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2007 Ja solgte en bagvogn og det tok noen uker..så setter prisen til 2200 eller noe...det er litt under hva andre selger for, får vel litt respons på den da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå