Gjest Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅOOOOOKKKK back! Du kom deg inn? Du var ikke banned på livstid likevel?
lilja70 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2007 Har spist noe jeg ikke tåler. Livstid føles ikke som lange stunda.
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Hehe, men det føltes sikkert helt forjævlig ut der og da.
lilja70 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2007 Jada, det kommer og går, kan man si. Jeg skal ikke dele mer i kveld;-) Faktisk tror jeg jeg må logge av, selv om jeg endelig kom inn, for glemte å ta med strømforsyninga på senga, og orker ikke tanken på å gå trapper nå. Latskap??? Neeeheeeidaaaa!
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 Hihi, lenge leve latskapen! Du får sove godt da, så snakkes vi sikkert i morra...;-) natta!
lilja70 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. juli 2007 Natt-natt. -Det piper så smått her, er plutselig borte...
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP Øredøvende stillhet, svart skjerm... Kom tilbake igjen! Ikke gå mot lyset! Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiljaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! *hytter neven mot himmelen og det lyner mot meg før regnet høljer ned*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå