OnlyMe Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Har kjøpt simovogn, men vet ikke om vi skal kjøpe stelleesken som hører til :s Noen som har den som kan si noe?
nettie med 4 små Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Vi har den. Har ikke fått prøvd den ordentlig for tulla er fortsatt i magen... Men har pakket det ho skal ha på sykehuset i den (tar med egne klær) og den er stor og romselig...
ano`num *17.03.10* Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Vi hadde to sist, og skal bruke de igjen nå Har av den eldre typen. Med stellematten tullet rundt selve vesken. Nå er de jo litt annerledes. Vi var stor fornøyde. Enkel, grei og god plass. (Eneste ufordelen var å kneppe på og av den matten, men slik er de jo ikke i dag likevell!) Vi dro rundt på både handduk, skift (til en 1åring tar det jo stor plass), gulpekluter, vaskekluter -både våte og tørre, en mindre utvalg av kremer i miniatyr. Det er det jeg kan huske av innhold nå. I tillegg havnet både lommebok/planlegger, mobil, fotoapp, nøkler osv i den vesken. For å slippe å ha med to. Jo, bamsen hennes lå stort sett der. En sann forholdsvis stor kanin som de hadde i mange varianter på H&M den tiden. Jeg synest også at det var helt topp at vesken kunne kneppes på handtaket til vognen. Var vi på butikken etc blir jo ofte kurven under fylt med andre saker. Så\ var det veldig ok å kunne nå alt i vesken underveis. Likeså når vi stoppet. Bare å kneppe av. Ofte etter at jeg hadde tatt opp babyen..... Aner ikke hvordan andre vesker fungerer på det området jeg da. Har ikke noe å sammenligne med.
ano`num *17.03.10* Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Grunnen til at vi hadde to er at de matchet vognene. Kombi og tralle Noe som var veldig pop den gang! (";)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå