Gå til innhold

Hehe, jeg sa til mannen min at han koser mer med bikkja enn meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sa det på en humoristisk måte da og jeg fikk et godt svar og,hehe.

a: Når han skal kile meg på armen eller andre steder så får han enten beskjed ikke der ikke der ikke der, eller så så får han høre at det snart blir hull der han kiler

b: Hvis han tar på ørene mine(han har en ting for ører,heh), så får han ikke lov til det

c: HVis han tar i ansiktet mitt, så fiker jeg unna hånda hans for da føler jeg at jeg ikke får puste eller så ser jeg jo ikke noe

d: Hvis han stryker på magen så stryker han over navlen og der er det ubehagelig å å bli tatt på

e: og puppa er jo tabu område for meg.

f: Og hvis han legger seg inntill meg om natta så får han beskjed om at det stikker.

Sååååååå ikke så rart han koser mer med bikkja enn meg da får han dulle ører og gni ansikt så mye han vil....hehe.

'Han har jo helt rett og, men kan ikke noe for at jeg er anti anti, men glemmer det avogtil og klager likevel til han stakkar Ikke rart han gir litt opp å prøve når ingenting er bra eller godt nok nesten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moooohahaha...ler&ler!!...har ikke tenkt på det på den måten...thihi...men,kjenner det igjen ja :))...vi er sannelig ikke lette & ha med & gjøre gitt :))...dakkar gutta våre ;P

Skrevet

hahaha, er nesten slik her i huset å=)

noe som bikkja synes å ta godt av, hehe=)

Skrevet

Haha, måtte le nå xD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...