Gå til innhold

Jeg tror jeg får mensen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, ikke seriøst da..

Men de siste dagene har jeg hatt et forferdelig behov for å gjøre ting klart og ferdig til minis ankomst.. I dag dro jeg feks med meg mannen ut og kjøpte nattøy til mini (det siste vi manglet av klær), og hentet noen gratispakker, samt kjøpte slacke-bukse som jeg kan ha på etter fødselen.

Når jeg så kom hjem var jeg totalt utslitt, magen strammer seg og blir hard som en ball, og jeg ville bare ligge rett ned med dyna på sofaen (det gjør egentlig vondt å sitte, er akkurat som om jeg er hoven fra skjedeåpningen og bak til rumpa!). Deretter kom mensmurringer med jevne mellomrom (har ikke tatt tid eller noe, de bare kommer nå og da) - og jeg tenkte: grøss?! Jeg skal vel ikke føde snart, vel? (Har termin 12. august.)

Men, med mensmurringene kom sjokoladetrangen. Så nå ligger jeg på sofaen, med en dyne godt rundt meg, mensmurringer og sjokoladen..

Tror ikke egentlig noe er på gang, men mannen ser på meg med vaktsomme øyne. :-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe de murringene kjenner man til.. kom blod og slim på mandag etter en heftig runde med murringer og min første tanke var at jeg hadde fått mensen hehe :P

Skrevet

Hehe, ja, den er ganske inngrodd den der. Særlig når man har opplevd det hver fjerde uke i 10 år liksom.. Er litt merkelig at det bare forsvinner på den måten.

Men, jeg savner det nå ikke.

(Høhø, jeg husker de første årene som menstruerende... Da ønsket jeg neste at jeg var gravid, fordi det virka så fint å ha pause fra mensen i ni måneder :-P Nå tror jeg at jeg egentlig synes at litt blod hver fjerde uke er bedre enn graviditet!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...