fiona71*2pp Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Får å få bukt med det. Aldri hatt det før... men nå plutselig i år. Kan det komme av at man har fått barn eller? for venninna mi har og født i år, og hun har og fått det? Eller er vi rett å slett så uvant med sol her oppe, at vi ikke tåler den lenger? Har vell å merke smurt meg med faktor 20 og 15
*Kleopatra Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Signerer Kakao, yoghurt naturell er helt topp.
Learning to fly Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Det går bort visst du holder deg unna solen noen dager. Hos meg hjelper det å bruke den solkremen som heter Puiz Buin, den brune flaska. Da får jeg ikke soleksem, kan ikke bruke andre typer. Har en kusine som gjør på samme måte
snurrepipperi og go'ungen Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Kjøp hydrokortison krem på apoteket, smør på et tynt lag og ikke utsett området for mer soling. Er det på steder som er vanskelig å dekke med klær, så bruk høy solfaktor.
fiona71*2pp Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2007 Ok, takk damer. Skal prøve hele pakka. I går sto æ smurte tomat på Ha ha, har hørt at det skulle hjelpe. Syns ikke det funka da, og va faktisk ganske ekkelt. Skal prøve yoghurt naturell, å sånn hydrokortison. Har brukt solfaktor 50 idag da.. men syns no ikke det hjalp heller. Pluss t-skjorte med arm. Det e bare på skuldran og bryste. Svarte ta altså..
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 5. juli 2007 #9 Skrevet 5. juli 2007 he he he! Skulle jeg også foreslå! :-) Ikke mye plaget av soleksem her gitt! :-) Jeg klager ikke jeg altså, synes det er deilig med dette været når jeg er høygravid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå