Gå til innhold

Femi eller nøytral stelleveske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker dere på at også pappa'n skal føle seg komfortabel med å bære rundt på stellevesken og velger en unisex variant, eller går dere for disse fine håndveskelignende veskene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En nøytral er jo kjekk hvis far også skal bruke den,eller så kan man jo ha en hver:)

Skrevet

Vi valgte sammen en svart nøytral veske =) Veldig fornøyd ;)

Skrevet

Vi har ei fra simo. Den er vell nøytral?

Likevell tror jeg far hadde vært mer fortrolig med en ransel enn veske. Uansett.

Så når han skal på tur alene blir han vell å putte sakene i en vi har fra før. Drømmen hans er forsåvidt å kjøpe den stelleranselvesken fra Quinny. (Han har også "kjøpt seg" ei quinny vogn. Vi har ikke samme smak når det gjelder vogner!)

Skrevet

jeg vil ha ei søt ei, og sambo en tøff en.. så vi kjøper to vi (:

problem solved!

Skrevet

Vi skal ha en blå veske til den brune vogna...og det er vel sånn passe nøytralt...

Skrevet

Har kjøpt brukt babybjørn veske. Nøytral og praktisk.

Skrevet

Hadde en nøytral skiphop til førstemann,som hang på vogna hele tiden. Sambo brukte aldri stelleveska, han tok bleiene o.l. i en remapose,hehehe. Skulle IKKE gå med VESKE!!!

Skrevet

Vi har emmaljunga stelleveske som passer til vogna. Veldig mandig spør du meg, men han likte den.

Kjenner jeg meg selv rett så kjøper jeg vel 3 forskjellige 'stelle'vesker utover høsten. Veskedilla ja kanskje....:))

Skrevet

verken femi eller nøytral,, men tøff

jeg er ikke ei jente som er spesielt "rosa", men liker heller de litt mer sporty og tøffe tingene.

Vogna er i svart og sølv, samme er stelleveska (kan kansje høres nøytral ut, men er ikke det)

Synes mannen passa flott sammen med vogna og veska, han likte den selv også.

Skrevet

Vi har arva stelleveske i samme stil som vogna, tror han får klare seg med den, uansett om den er femi eller ikke... Har egentlig ikke tenkt på det som et problem... Men han brukte den jo til førstemann, så kan ikke tro at han ikke vil bruke den av den grunn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...