;);)MAYYA;);) Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 vi skal bestemme oss vi prøved oss igår men blir ikke enige så nå har vi havnet på athena hermine cornelia hermine hva syndes dere er finest
*Vi blir 5* Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 cornelia hermine,det var jo helt nydelig,kjempefine navn!
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Hvorfor ikke bare kalle jenta for Hermine? Så har dere løst problemet. Athena? Høres ut som en hovedstad.. Cornelia... Er ikke det hun lille spøkelset som sitter i tlf og gjør livert surt for en hvis en ikke sender henne videre? Jeg ville kalt jenta Hermine, de andre navnene ble så pompøse og merkelige.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Jeg elsker navnet Cornelia, så for meg hadde valget blitt enkelt!! IKKE ta dobbeltnavnet ihvertfall! Enten Cornelia ELLER Hermine!!
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 Jeg synes Athena Hermine blir litt tungt å uttale, jeg ville ha gått for Cornelia Hermine av de 2 valgene, men jeg synes Athena er finest, eller jeg liker bedre Athene, med e istedefor a =)
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #11 Skrevet 4. juli 2007 Athena skaper assosiasjoner til tena lady. Cornelia er derimot kjempefint! Synes def. dere skal gå for det alternativet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå