Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Noen som har kjennskap og erfaringer med denne vognen? Og hva syns dere om den? Ser jo ut som den perfekte vogn...
prøvekluten+3små Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 hehhe,du har ikke mixa to forskjellige vogner nå? -emmaljunga og quinny speedi er to forskjellige merker og vogner;o)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2007 Jaha.. det kan hende.. Er jo helt ny i dette, så jeg har ikke peiling.. Satt å kikket på finn.no i går, bare for morroskyld.. og den jeg så var annonsert som det, men det sto quinny speedy på den.. så var sikkert det, men var både bad og sitte del på den. Såg så grei ut.
prøvekluten+3små Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 ta en titt på quinny freestyle du..den er i samme kategori,men sies å være mere solid og ikke så mye plastikk:O) det veldig greie med quinnyvognene,er at du kan feste maxicosi bilstol på de og:o)suverent om man er på butikken;o) har selv quinny med denne løsningen,og gleder meg til å bruke bagen på den;o)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2007 Ja, det var nok en sånn en jeg så.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå