Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er snart 10 mnd, har lyst til å kjøpe mei tai. Men er så vanskelig og velge når man ikke har peiling! Noen som vet hva som er smartes og kjøpe av disse to? Og eventuelt hvor bestille. (vil ha den raskt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp toddler! Babyhawken er litt liten. Er todderen litt stor kan du bare brette den en gang rundt magestroppen før du knyter. Se www.tettinntil.com

Skrevet

Ok, tusen takk for svar:) nå skal jeg bestille, må bare finne ut hvordan den skal se ut... Ikke lett!! Men hvor er det lurt å bestille ifra? Noen erfaringer?

Skrevet

Jeg har ei ganske lita jente (73 cm, 8,5 kg) på snart 10 mnd og fikk faktisk anbefalt babyhawk.

Toddleren (smårolling) er anbefalt fra 18 mnd av en eller annen grunn, og dersom du knytter "non-apron" er babyhawken mer enn stor nok og du slipper unødig bretting i innlæringsperioden, samt at du mest sannsynlig må brette når vesla blir eldre også for de vil jo helst ikke sitte med armene fast når de er større.

Jeg har kjøpt min fra Dotedot.no men babyhawk.com er jo hjemmesiden og der ligger det mange flotte:)

For flere råd og tips anbefaler jeg en leserunde på tettinntil.no

Lykke til med bæreopplevelse og valg av bæretøy!

Skrevet

på mixmax.no kjøpte eg min babyhawk, kjøpte også når min gutt var 10 mnd, han er no 15 mnd og det fungerer supert. Kan brukes til han er rundt 3 fikk eg beskjed om, for som en anna skreiv, de vil ha hendene over kanten.... Eg fikk lov å prøve den, og evt sende den tilbake dersom eg synes den blei for liten, men den er stor nok i massevis..

Skrevet

Jeg fikk nettopp min babyhawk som jeg bestilte fra babyhawk.com. Min sønn er snart 8 mnd, 10 kg og 75 cm, så jeg var selv usikker på hvilkken jeg skulle velge. Så jeg sendte dem en mail, og fikk kjapp tilbakemelding om at toddler anbefalte de ikke til så små, uansett størrelse på baby. Jeg synes den jeg kjøpte er stor nok i massevis, han ville ha drukna i en toddler tror jeg.

Forøvrig så synes jeg den er kjempefin og god å bære i. Det tok ca 1 mnd fra jeg bestilte til jeg fikk den i posten. (da hadde den vært innom tollen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...