Gå til innhold

Fleire som har kort lunte rett før termin..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo klaga sann over at eg e so sure å sinte fortida... kjefta å smelle for ingenting... syns synd på sambo å sønnen vår på 19mnd..

har 20 daga te termin å sjønna ikkje kordan dei skal overleve dei neste veken om eg forblir i ditte humøret:P

e de fleire som har de sann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kan være litt sånn, og her er det 10 uker igjen til termin! hehe =D

Skrevet

Du er nok ikkje aleine om det. Har 30 dagar til termin.....og får beskjed innimellom at eg er "gneldrette"......hmmmmm......lurer på om han saknar pms'n min ;))

Skrevet

Veldig en periode men nå er det bedre igjen... er nå 38+2..

Skrevet

Er mldt sagt ustabil i humøret ja. Har 27 dager igjen til termin og lunta er minimal. Syns skrekkelig synd i han på nesten 5 som må tåle mye kjeft for tia. Men æ prøve å forklare ham og be om unnskyldning når det er uberettiget kjeft han har fått. Virker som han syns det er ok og få kos og trøst etter en runde med kjeft fra mi side.. Får skrekkelig dårlig samvittighet!

Går ut over resten av familien også. Min søster var mildt sagt rystet i går over en grinete sms fra meg ang en planlagt helg litt lenger frem i tid kor tidspunktet ble endret. Hun ringte meg i dag og spurte forsiktig om jeg var like ilter i dag som i går...

Jaja, det gir seg vel etterkvert. Skylde på hormoner og varmen. 25 grader i dag og tur på stranda med 5 åringen og en lekekamerat. Va SÅ frista til å bade.. (Bading i sjø e ikke akkurat det som friste mest til vanlig. Vi bor i Nord norge...) Men holdt mæ tel å vasse til knean.E vel best å ikke ta sjanser.

Skrevet

noe så jævlig å, pottesur og pisslei av mas på tlf om jeg føder snart, spes de siste dagene, har vannet gått? har du rier? er du på føden? har du født nå? nå da? skjer det noe nå?... enn nåååå???? blir jo gal av mindre..

Skrevet

Jeg er også sånn for tiden, men kun fordi jeg syns alle maser. Skjønner at folk lurer siden jeg er 12 dager over termin nå, men alle er så opptatt av det som skal skje at jeg nesten føler at jeg må skrike etter de at jeg gleder meg jeg også!

Men på mandag fikk jeg beskjed om at jeg settes igang på fredag hvis ikke noe skjedde før det, så da tok jeg en ringerunde og sa at nå trenger dere ikke mase mer, på fredag blir jeg satt igang. Og at de hadde sagt på sykehuset at jeg ikke var moden i det hele tatt, så ingenting kom til å skje før de satt meg igang... Hehe...

Å nå har jeg hatt noen rolige dager uten masse telefoner og meldinger, kjempe deilig!

Så nå gruer jeg meg bare til fredag, for da er vel alle i gang igjen!

Gud å godt det skal være når det her er over!

Skrevet

rekk op hånda den som slår av mobilen i det sekundet det blir på tide å dar til føden..ohhh yesss!!!:D

Skrevet

jepp, kort lunte og veldig fort irritert. Men jeg biter det i meg og teller til 10, og prøver å bagatellisere det meste. For jeg VET at det er hormoner osv som plager meg, og jeg gidder ikke gå rundt å være hissig og småsur. Får maaaange kommentarer ang kropp,fødsel,overtid,osvosvosvosvosvosv....... Men folk spør for å være hyggelig,ikke deres feil at en million har sagt det samme 5 minutter før de,liksom.... Og sønnen vår på 2 år er tross alt bare 2 år, og full av energi og spørsmål og egen vilje..... Og sambo kommer uansett aldri til å bli noen husmor ;o) Så jeg gidder ikke bli sur.

Skrevet

ikkje snakk...nokken ganga e formen og humøret på topp,men av og til e i skikkelig lei alt å vil bare sove,å være i fred...hehe...menmen...snart ferdig no,å da blir det mange trilleturer å sånn.det blir kjekt :-)

Skrevet

Henger meg på den der ja=) er 9 dager på overtid nå.. huff..

Skrevet

Kort lunte?? Jaaa!! Stakkars lille jenta mi fikk på pukkelen her om dagen...blir såå sinna hvis hun er litt sur stakkars...og hun har all grunn til å vere litt lei den suure mamma'n sin...!

Nei nå skal vi bake sammen og få ut lit frustrasjon begge to!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...