Gå til innhold

Gravid etter hormonspiralen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Er det noen av dere som har efraring med det å bli gravid etter å ha hatt hormonspiral? Jeg tok den ut i april, og synes syklusene mine har blitt ganske merkelige.. Ikke merker jeg noe til eggløsning/eggløsningsslim som jeg alltid gjorde tidligere, og så blør jeg utrolig lite i forhold til det jeg gjorde før jeg satte den inn for tre år siden. Legen sier at spiralen virker bare lokalt og at kroppen er tilbake til det normale etter en til to mnd, men jeg føler meg ikke som tidligere iallefall!! Begynner jo å bli litt utolmodig også da.. hehe. Noen kloke synspunk der ute? :o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok ut hormonspiralen min i september i fjor jeg... Er mao på min 10. pp..................................... *sukk*

Syklusene mine er også blitt rare! Alt mellom 27 og 32 daer. Har to gang vært på 36 og 38 dager......

Lykke til!!!!!!

Skrevet

Lykke til du også!

Mine sykluser forandrer seg også.. Tidligere har jeg alltid hatt 35 dager, men nå etter hormonspiralen har det vært 26-28 dager.. Merkelige greier siden legene sier at virkningene av hormonene skal være så raskt ute av kroppen! Men hører jo også at mange blir ganske så fort gravid, men at det også er mange som strever litt (eller mye.. hehe). Men, det er vel bare å smøre seg med litt tolmodighet da.. :-)

Lever i håpet jeg også :o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...