Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Snop og IS når jeg selv spiser? altså smaksprøver...hun vil alltid ha det jeg har...hun elsker sjokolade.-)
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 gutten min får smake litt når jeg spiser... han kommer med en gang jeg spiser på noe...så det er jo klart han må få smake.
Babyfacepsycho Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Godis får hun ikke smake på. Men hvis jeg spiser frukt/grønnsaker. (liker spesiellt og få smake på agurk) så får hun smake. Også hvis jeg spiser is (ikke soft is/fløte is men saftis) så får hun faktiskt lov til og smake. Synes liksom ikke det skal være så ille.
kajak&Daniel Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Godteri får han ikke smake, men i går kjøpte jeg meg ananas og bringebær sorbet når jeg kjøpte meg is, slik at han skulle kunne få smake bittelitt. Så i går fikk han is for første gang. var jo selvsagt bare bittelitt da.. Men han likte det godt ja.. :-)
Marolla Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Nå er ikke Kaja gammel nok til å få smake på noe, men jeg kommer ikke til å la henne smake med det første heller. Vil ikke skape et unødvendig tidlig behov for slikt.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 snop får hun ikke, men alt av is,frukt,kremkaker ++ får hun smake på i moderate mengder. hun elsker softis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå