Gå til innhold

Er det bare jeg som gir jenta mi....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snop og IS når jeg selv spiser? altså smaksprøver...hun vil alltid ha det jeg har...hun elsker sjokolade.-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gutten min får smake litt når jeg spiser... han kommer med en gang jeg spiser på noe...så det er jo klart han må få smake.

Skrevet

Godis får hun ikke smake på. Men hvis jeg spiser frukt/grønnsaker. (liker spesiellt og få smake på agurk) så får hun smake.

Også hvis jeg spiser is (ikke soft is/fløte is men saftis) så får hun faktiskt lov til og smake. Synes liksom ikke det skal være så ille.

Skrevet

Godteri får han ikke smake, men i går kjøpte jeg meg ananas og bringebær sorbet når jeg kjøpte meg is, slik at han skulle kunne få smake bittelitt. Så i går fikk han is for første gang. var jo selvsagt bare bittelitt da.. Men han likte det godt ja.. :-)

Skrevet

Nå er ikke Kaja gammel nok til å få smake på noe, men jeg kommer ikke til å la henne smake med det første heller. Vil ikke skape et unødvendig tidlig behov for slikt.

Skrevet

snop får hun ikke, men alt av is,frukt,kremkaker ++ får hun smake på i moderate mengder. hun elsker softis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...