Trultemora er presseklar!! Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Er 3 uker siden jeg testet positivt idag! Legen sa idag at jeg var 6+1! Er ikke 3+1 jæ*li tidlig å få positivt resultat??? Flere som har testet så innmari tidlig og fått pos test??
Ioren Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Du slo meg, men jeg testet 3 + 4 i følge den terminen jeg har nå...
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Testet positivt i uke 4 i begge sv.skapene mine, da begynte kvalmen.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå