Gå til innhold

Jeg HATER sambo!!!!!! (håper dere har tid å lese)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vasker, rydder, koker mat å har lillegull hver dag. Han er nå 2,5 mnd å sambo har ALDRI stått opp med han om morgenen, enda gullet faktisk sover til 10-11 tiden. Han jobber bare anenhver uke. å de ukene han har jobb har han hjemmevakt. (hvis han ikke har tur da) synes det eneste han gjør hjemme er å spise, sove, dusje å se tv. (av å til kan han få et sjokk å koke mat). vi har enda ikke fått oppvaskmarskinen vår. å det er bare jeg som vasker koppene. alt han gjør er å rote. verken vasker klærne sine eller bretter dem selv. det gjørt jeg. hjelper meg aldri med husvasken heller. jeg er trøtt sliten å bekkenet mitt er ikke helt bra etter fødselen. har ikke følelse i noen deler av det. å det sliter no voldsommt på meg, siden det verker sånn. er så plaget at jeg nesten ikke klarer å løfte gullet mitt.

han sitter voken halle natta (til 4-5 tiden) å sover halle dagen. å om ettermiddagen.

Når jeg sier ifra til han, ender det opp med en STOR krangel, å der han drar sin vei. han sier at vi kan bytte. jeg kan begynne å jobbe å han kan være hjemme. Da jeg var gravid hjalp han heller ikke noe til. men nå har jeg jo et barn å ta meg av. å trenger mer hjelp.

Hva skal jeg gjøre? blir så fortvila å lei meg. Han er jo så snill med meg ellers. å vi elsker hverandre. Han gir meg komplemang hele tiden. å er ellers en VELDIG god far.

Håper noen har råd å komme med.

Hilsen en frustrert anonym:(

ps. kan noen legge dette ut på skravle for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noe bedre råd enn å sette deg ned å prate med han.

Du må fortelle han hvordan du føler situasjonen er og la han få snakke ut om hva han mener, så kan dere diskutere etterpå hva dere kan gjøre med problemet.

Ofte er det mye hjelp i en god porsjon ærlighet :-)

Skrevet

Hvis du slutter å lage mat til ham, vaske klærne hans, vaske opp osv så KANSKJE han tar hintet, du kan også prøve å dra hjemmenfra noen dager. Funker ikke DET burde du kanskje snakke med moren hans, og hvis ikke DET funker, må du snakke ordentlig med ham og forklare at enten hjelper han til, ellers så kan du ende opp med å bli ufør.

Skrevet

Dra på husmorferie med en veninne en helg :) kan han ta seg av ungen og huset..

Skrevet

Dra vekk en helg?? En uke!! MINST!!

Lag en liste med arbeidsfordeling, funket i alle fall veldig godt for et vennepar av meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...