Gå til innhold

Føler meg skikkelig idiotisk men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk vite at datteren min skal få et søskenbarn idag,og jeg reagerte med å bli trist.. datteren min er eneste barnebarn på faren sin side,men nå skal de altså bli 2 barnebarn. Og dumme meg er redd for at farmor og farfar skal bli mer knytta til sitt andre barnebarn pga at der er jo moren og faren sammen... Huff,føler meg dum nå,men er så lei meg :( Noen som kan motbevise teorien min og kanskje kan komme med noen trøstende ord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første barnebarnet er ofte noe spesielt ;)

Skrevet
:) takk for svar :) Prøver å trøste meg selv med det jeg også. Følte meg ikke høy i hatten der jeg gråt på vei hjem etter jeg fikk vite det... Men det er vel bare å se hvordan det går. Glad ikke pappaen skulle få et barn til,hadde vel blitt helt lamslått jeg da,hehe...
Skrevet

Ja det blir rart når disse små får stesøsken. Men du skal se at din lillesnupp får like mye oppmerksomhet som før :)

Skrevet

Vet du, da jeg fødte barn nr to gråt jeg, ikke av glede, men jeg var trist, fordi at gutten min der hjemme skulle dele på kjærligheten nå. Jeg var så vanvittig glad i førstemann, at jeg trodde ikke jeg kunne gi like mye til nr to. Men barseltårene gikk fort over til gledestårer, og de har hverandre, og så fint å ha søsken. Jeg er like glad i dem begge og de trenger hverandre. Nå og i fremtiden.

Kanskje det blir fint for barnet ditt med søskenbarn. Ikke bare kanskje, men helt sikkert. En gave til dere alle. Gled dere sammen :) Og besteforeldrene har nok kjærlighet til dem begge, og enda flere...

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Det beste med kjærlighet er at det ikke er en ting på f.eks. 84 "kjærlighetskorn" som må fordeles mellom alle man er glad i...derimot så får en selv bare mer og mer kjærlighet inni seg med alle de nye som kommer som man blir glad i!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...