SnupsaTupsa Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 må bollene stå i kjøleskapet over natten før jeg steker de, eller kan de bare stå på benken? rekker ikke lage deig og bake ut+steke på dagen i morgen... *stressa*
2 Sommerbarn Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Dette var nytt for meg. Går det ann? Lage klar bollene på kvelden for å steke dem dagen etter? Her inne lærer jeg litt av hvert :-)
the_fat_lady_sang Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 må stå i kjøleskapet, ellers dreper du gjæren.
SnupsaTupsa Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2007 oisann, GJÆRDEIG selvfølgelig! he,he
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 kjøleskapet, enten bare deigen - eller trilla ut funker fint gjør det ofte
SnupsaTupsa Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2007 pokker! men hvor lenge må de etterheve om jeg var bare setter inn deigen da?
SnupsaTupsa Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2007 ok. blir de luftige og fine da? beklager maset...
Hera Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 Du kan fint trille ut boller og la dem stå i kjøleskapet til i morgen (kan til og med fryse dem og så tine/heve/steke dem ved en senere anledning). Ville nok tatt de ut fra kjøleskapet ett par timer før du skal steke de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå