Moyra Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Hver gang jeg spiser middag så får jeg mageknip like etterpå, også må jeg løpe på do pga. diarè.. Prøver å spise sunt om dagen, og det hjelper ikke i det heletatt... Uansett hva jeg dytter i meg, så får jeg vondt... Noen andre som har det sånn?
Adriansmor med tulla Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Høres ut som du bør ta entur til legen... ikke bra med mye diare i svangerskapet..
Moyra Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2007 Jeg har lest litt om det på nettet, og jeg fikk det til å virke som det ikke var noe farlig, men det er jo litt plagsomt da.. Har du hørt om det før, og vetdu hva det kan være evt?
Adriansmor med tulla Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 det kan være så mye men hos noen er det hormonelt... du kan ha spist nå som megen reagerer på eller virus... viktig at du får i deg masse å drikke ialefalll..men viss ikke det går over bør du ringe lege å fortelle alle symtomer
Moyra Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2007 Hmm.. det er jo bare på kveldstid etter middag, og det skjer jo uansett hva jeg spiser... men men, takk for svar Får kanskje ta meg en tlf til legen i morgen?
Adriansmor med tulla Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Ja syns du skal ringe legen=) bedre å ringe en gang for my enn for lite... behøver ikke være noe....men greit å sjekke det uansett=))) lykke til og håper magen ordner seg da=)
Isilra Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 Jeg har hatt problemer med magen siden jeg før jeg fant ut at jeg var gravid. De fleste blir harde i magen, men jeg ble løs. Jeg har hver eneste morgen så må jeg på do, og er som oftest kvalm samtidig. Tror nok det bare er fordi jeg er gravid og hormoner som gjør det, evt at det er dårlig plass til tarmene? Jeg er i hvertfall glad det går den veien og ikke at jeg er hard og får hemorider! Nevnte det så vidt for jordmor/lege da jeg var til kontroll pga magesmerter, men de mente at det var greit det gikk den veien og at jeg ikke var hard i hvertfall. Du får si i fra om du ringer legen og hva h*n sier i såfall Har ikke tenkt tanken på å bekymre meg for det engang, jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå