Nivea30 Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Har ikke testet etter el på ukesvis nå siden testene aldri ble positive allikevel, men i går kveld fikk jeg plutselig for meg at jeg måtte teste, og den var jammen positiv! Så gøy, min første positive test. Hehe! Det jeg lurer på er: er oddsene for at det skal klaffe større om man har sex også dagene før man har el, eller er det nok med bare den ene dagen man får positiv el.test? *håpe, håpe, håpe*
trebarnsmamma? Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Oddsen er større om du også har sex i dagene frem mot EL da spermiene kan overleve en stund i vente på egget Håper det blir full klaff for dere nå da
Nivea30 Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2007 Takk for det. Så vanvittig lenge å skulle vente i to uker før man kan teste! Hva gjør man for å få tiden til å gå? Hehe:) Lykke til til deg og:)
-lucy- Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Hei fixen - det samme skjedde meg søndag kveld!!! ble så utrolig glad at jeg måtte ringe samboeren min å fortelle det med en gang. hadde el-slim også da, det har jeg heller ikke sett før. Så da kjørte vi på, i feber-rus, for jeg ble skikkelig forkjøla og fikk feber på natten. Spørs om det ble for varmt for både egg og svømmere, da TYSISK!!! skal krysse fingrene ekstra for deg de neste to ukene - tida får sent det er sikkert og visst. Så satser vi på å flytte over på 1-tri sammen!!!
Nivea30 Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2007 Hehe! Ja, det var utrolig artig. Ble helt i ekstase jeg:) Krysser fingre for deg og, lucy. Vi kan vel teste omtrent samtidig vi da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå