Gå til innhold

Endelig positiv el-test!!!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke testet etter el på ukesvis nå siden testene aldri ble positive allikevel, men i går kveld fikk jeg plutselig for meg at jeg måtte teste, og den var jammen positiv!:) Så gøy, min første positive test. Hehe!

Det jeg lurer på er: er oddsene for at det skal klaffe større om man har sex også dagene før man har el, eller er det nok med bare den ene dagen man får positiv el.test?

*håpe, håpe, håpe* :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oddsen er større om du også har sex i dagene frem mot EL da spermiene kan overleve en stund i vente på egget :)

Håper det blir full klaff for dere nå da ;)

Skrevet

Takk for det.

Så vanvittig lenge å skulle vente i to uker før man kan teste! Hva gjør man for å få tiden til å gå? Hehe:)

Lykke til til deg og:)

Skrevet

Hei fixen - det samme skjedde meg søndag kveld!!! ble så utrolig glad at jeg måtte ringe samboeren min å fortelle det med en gang. hadde el-slim også da, det har jeg heller ikke sett før. Så da kjørte vi på, i feber-rus, for jeg ble skikkelig forkjøla og fikk feber på natten. Spørs om det ble for varmt for både egg og svømmere, da :) TYSISK!!!

skal krysse fingrene ekstra for deg de neste to ukene - tida får sent det er sikkert og visst. Så satser vi på å flytte over på 1-tri sammen!!!

Skrevet

Hehe! Ja, det var utrolig artig. Ble helt i ekstase jeg:)

Krysser fingre for deg og, lucy. Vi kan vel teste omtrent samtidig vi da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...